لزوم ساماندهی بازارچه‌های محلی اهواز

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز بر لزوم ساماندهی بازارچه‌های محلی برای کاهش شیوع بیماری کرونا ویروس تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: بازارچه‌های محلی بدون نظارت و رعایت نکات بهداشتی رها شده‌اند که نقطه آسیب ما هستند و برای پیشگیری از کرونا ویروس باید ساماندهی شوند.

او افزود: امروز آمار مبتلایان بستری شده در بیمارستان‌های خوزستان نسبت به ۱۰ روز گذشته ۳۵۰ نفر کاهش یافت و ۶۰ تا ۶۵ درصد از تخت‌های عادی اختصاص داده شده به بیماران کرونایی پر شده است و همچنان تخت‌های آی سی یو تکمیل هستند.

ابول نژادیان بیان داشت: پرسنل ما با همه ظرفیت خود و انگیزه برای خدمت رسانی به مردم آماده هستند و هیچ بیماری پشت در‌های بیمارستان‌ها و بدون تخت نمانده است اما کماکان مراسم عروسی و عزا با جمعیت بالا به دلیل بافت قومی و طایفه‌ای در استان برگزار می‌شوند که این مسئله مشکل اصلی ما است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه استفاده از ماسک در ادارات اجباری شد، تصریح کرد: رعایت نکات بهداشتی به خصوص در مناطق حاشیه‌ای کمرنگ است و ما به همکاری همه سازمان‌ها و نهاد‌ها نیاز داریم چراکه برای پیشگیری در حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جزئی از مجموعه است و شهرداری‌ها و سایر دست‌اندرکاران در این زمینه باید همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار