نیروی دریایی ایران نیروی راهبردی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به دلیل ایفای نقش راهبردی دست برتر را در دریا‌ها دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش به دفاع مقتدرانه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس در سه عرصه زمین، هوا و دریا با دشمن مقابله  شد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه نیرو‌های دریایی مقتدر، توانمند و صالح ارتش و سپاه در رویارویی و مصاف با دشمن سلطه گر به خوبی عمل کردند، گفت: اقتدار شکوهمند نظام اسلامی در سایه  ولایت فقیه   و خون  شهیدان  تحقق پیدا کرده است.

حجت الاسلام و االمسلمین آل هاشم به وجود مستشاران خارجی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در نیرو‌های مسلح ایران اشاره کرد و گفت: نیرو‌های بیگانه اجازه استفاده از فناوری‌های جدید را به ما نمی‌دادند و در عرصه زمین، دریا و هوا از تنگنا‌های عجیب برخوردار بودیم.

او  به مقاومت ملت ایران در مقابل قدرت‌های استکباری اشاره کرد و افزود: شهدا فرهنگ ایثار و مقاومت را به ملت ایران آموختند.

امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش هم در این دیدار از آمادگی رزمی، دفاعی و بازدارندگی این نیرو در آبهای داخلی و بین المللی گزارش داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار