استاندار مرکزی خبر داد؛

صادرات ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو محصولات دانش بنیان از استان مرکزی

آقازاده گفت: سال گذشته ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو محصولات دانش بنیان از این استان به خارج از کشور صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی گفت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو محصولات دانش بنیان سال گذشته از سوی شرکت‌های دانش بنیان این استان به خارج از کشور صادر شد و این شرکت‌های دانش بنیان در این مدت ۵۴۰ میلیارد ریال درآمد ریالی داشتند.

آقازاده با بیان اینکه ۸۴ شرکت دانش‌بنیان در استان مرکزی وجود دارد که ۲۱ واحد از آن‌ها در پارک علم و فناوری استان مستقر است افزود: یک‌هزار و ۱۰۰ نفر در شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان مرکزی اشتغال دارند.

او اضافه کرد: دیدار مسئولان استان مرکزی با معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان در راستای تفاهم‌نامه میان استانداری مرکزی با معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری برای شناسایی زیرساخت‌ها موجود استان در حوزه توسعه پارک علم و فناوری برگزار و در این نشست میزان صادرات و درآمد این شرکت‌ها، مشکلات و چالش‌های پیش روی برای توسعه پارک علم و فناوری استان مرکزی مطرح شد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه در این نشست گزارش کاملی از مشکلات پارک علم و فناوری استان مرکزی به معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری ارایه شد و قول مساعد برای کمک مالی اخذ شده است بیان کرد: مقرر شد با مساعدت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری و استانداری زمینه رفع این مشکلات فراهم شود.

انتهای پیام ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.