۳۱ تیرماه؛ آخرین مهلت شرکت در یک جشنواره ادبی

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره ملی شعر طنز و داستان کوتاه اراک، می‌توانند تا ۳۱ تیرماه آثار خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

حمید حسنی دبیر جشنواره ملی شعر طنز اراک، در گفت و گو با خبرنگار  حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند ارسال اثر به این جشنواره ادبی گفت: این روزها شاعران و نویسندگان آثار خود را برای شرکت در جشنواره ملی شعر طنز و داستان کوتاه اراک به دبیرخانه ارسال می‌کنند. داوران جشنواره‌ در حال حاضر تنها آثار ارسالی به جشنواره‌ها را دریافت می‌کنند و هنوز به مرحله بررسی آثار نرسیده اند.


بیشتر بخوانید


او افزود: هنوز تصمیمی برای تمدید مهلت دریافت اثر نگرفته ایم؛ بنا هم نداریم  مهلت ارسال اثر برای شرکت در جشنواره ملی شعر طنز و داستان کوتاه اراک را تمدید کنیم. علاقه مندان می‌توانند آثار خود را برای شرکت در این جشنواره‌ تا ۳۱ تیرماه ارسال کنند.

دبیر جشنواره ملی شعر طنز اراک ادامه داد: احتمال دارد مجبور شویم اختتامیه جشنواره ملی شعر طنز و داستان کوتاه اراک را به صورت مجازی برگزار و یا با همکاری یکی از شبکه‌های صدا و سیما، آن را از تلویزیون پخش کنیم. البته در صورتی این کار را انجام می‌دهیم که بتوانیم با صدا و سیما در این باره رایزنی کنیم و به توافق برسیم.

 

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار