راه‌اندازی کتابخانه تخصصی سواد رسانه و فضای مجازی در تبریز

مسئول نهضت سواد رسانه‌ای مرکز فضای مجازی بسیج آذربایجان شرقی گفت: کتابخانه تخصصی سواد رسانه و فضای مجازی در تبریز راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،نورزاد مسئول نهضت سواد رسانه‌ای مرکز فضای مجازی بسیج آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت و ضرورت ارتقای سواد رسانه‌ای جامعه، از راه اندازی نخستین کتابخانه تخصصی سواد رسانه و فضای مجازی در استان خبر داد و گفت: این کتابخانه، با بیش از ۲۰۰ جلد کتاب تخصصی در دفتر استانی نسرا (نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی) راه اندازی شده و قصد داریم در این بستر، کمبود‌ها را جبران کرده و دسترسی سهل و آسان به کتب سواد رسانه را برای علاقمندان و مربیان سواد رسانه فراهم کنیم.

او افزود: این کتابخانه می‌تواند به مرور زمان، مرجعی تخصصی برای دانشجویان و فعالان حوزه رسانه باشد.

نورزاد با ضروری خواندن تکمیل این کتابخانه گفت: طبعاً شناسایی و جمع آموری کتاب در حوزه سواد رسانه با توجه به منابع محدود کار دشواری بوده، اما با این وجود معتقدیم کتابخانه هنوز جای تکمیل دارد. از این رو از فعالان حوزه رسانه درخواست می‌کنیم با اهدای کتاب تخصصی سواد رسانه، به توسعه آن کمک کنند.

گفتنی است: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به دفتر استانی نسرا واقع در خیابان حافظ تقاطع چمران ساختمان اداری شهید مدنی از این کتابخانه استفاده کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.