سرهنگ حسنوند خبر داد؛

دستگیری قاچاقچی تریاک در کرمان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران از کشف ۲۵۳ کیلو تریاک و دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر در عملیات مشترک با پلیس استان کرمان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران اعلام داشت: در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد یکی از مجرمان حرفه‌ای اخیرا با سفر به استان‌های مرزی کشور مقادیر فراوانی مواد مخدر از مرز‌های شرقی کشور تهیه کرده است و قصد دارد پس از انتقال به منزل پدری اش در استان "کرمان" در فرصت مناسبی به تهران منتقل کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با پیگیری‌های شبانه روزی فعالیت متهم و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و تکمیل رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد، متهم محموله مواد مخدر را به منزل پدری اش در استان کرمان انتقال داده است.

وی افزود: با مشخص شدن روش کار متهم و شناسایی مخفیگاه وی در "استان کرمان" با هماهنگی مقام قضایی تیمی از ماموران عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اخذ نیابت قضایی به استان کرمان اعزام شدند و به همراه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان مخفیگاه متهم را تحت مراقبت‌های ویژه قرار دادند.

حسنوند تصریح کرد: با اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش ماموران اعزامی موفق شدند در یک عملیات مشترک متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از این مکان ۲۵۳ کیلو تریاک کشف کنند.

این مقام پلیسی گفت: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به مقر پلیس انتقال و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار