فرمانده انتظامی شهرستان ایوان خبر داد;

پلمب ۸ باشگاه پرورش اندام در ایوان

سرهنگ عالی پور گفت: به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا ، تعداد ۸ باشگاه پرورش اندام در ایوان پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: به منظور حفظ سلامت آحاد جامعه و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا ، بازدید از واحد‌های صنفی و ورزشی سطح شهرستان به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار دارد.

او اظهار کرد: با هماهنگی دستگاه قضائی و با همکاری شبکه بهداشت و درمان و اداره ورزش و جوانان شهرستان ایوان ، از تعداد ۱۴ باشگاه ورزشی شهرستان بازدید به عمل آمد که در ادامه این بازدیدها ، ۸ باشگاه پرورش اندام که بدون توجه به مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا اقدام به فعالیت کرده بودند به جهت حفظ سلامت جوانان و آحاد جامعه پلمب شدند.

عالی پور ادامه داد: در ایام قبل، از طریق اداره ورزش و جوانان، مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا به تمامی باشگاه ورزشی در سطح شهرستان ابلاغ شده بود که متاسفانه این ۸ واحد با توجه به وضعیت قرمز شهرستان به فعالیت خود ادامه دادند.

او مطرح کرد: این طرح همچنان ادامه دارد و از آنجا که حفظ سلامت و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده ، در این راستا با صنوفی که سلامت جامعه و شهروندان را به مخاطره بیندازد برابر قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.