استقرار نیرو‌های دولتی یمن اطراف مأرب

رئیس دستگاه اطلاعاتی دولت نجات ملی یمن از استقرار ارتش و کمیته‌های مردمی در نزدیکی شهر مأرب خبر داد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری المیادین، «عبدالله یحیی الحاکم» رئیس سازمان اطلاعات و شناسایی وزارت دفاع دولت نجات ملی یمن در سخنانی اعلام کرد ارتش و کمیته‌های مردمی در نزدیکی شهر مأرب مستقر شده اند. وی گفت: امروز ما در آستانه شهر مأرب قرار داریم.

او همچنین در ادامه افزود: ما امروز به همراه تمامی قبایل یمن در نزدیکی مأرب هستیم و بزودی وارد آن خواهیم شد.

عبدالله یحیی الحاکم همچنین با بزرگداشت پیروزی‌های نیرو‌های مسلح یمن، به ائتلاف سعودی هشدار داد که دست به بمباران تأسیسات نفتی و اقتصادی استان مأرب نزند و تأکید کرد: ما توانایی هدف قرار دادن تمامی تأسیسات نفتی و اقتصادی و نابودی کامل آن را داریم و قادر به پاسخگویی شدیدتر هستیم.

سرتیپ یحیی الحاکم گفت: «نیرو‌های یمنی اکنون اهداف گسترده‌ای از نقاط حیاتی و مهم در خاک عربستان و شیخ نشین امارات و نیز تل آویو و مناطق دورتر از آن را دارند.»

او در ادامه تأکید کرد که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به زودی وارد شهر «مأرب» در مرکز یمن خواهند شد و قبائلی که هنوز در صف دشمنان یمن قرار دارند، هرچه سریعتر باز گشته و در مقابل متجاوزان بایستند و قاتلان عشیره «سبیعیان» از بزرگان استان مأرب که دو هفته پیش به طرز فجیعی کشته شدند را مجازات کنند.

این مقام اطلاعاتی یمنی در ادامه سخنان خود در ارتباط با دستاورد‌های امنیتی اعلام کرد: نفوذ نیرو‌های یمنی مرز‌ها را رد کرده و در عمق پایتخت کشور‌های متجاوز در اتاق عملیات‌ها و مراکز جنگ الکترونیکی آن‌ها حضور پیدا کرده است.

پیشتر برخی منابع نزدیک به عبدربه منصور هادی به پایگاه الخبر الیمنی گفته بودند ائتلاف سعودی به این جمع‌بندی رسیده است که شهر مأرب در مرکز یمن نیز به زودی همانند «نهم» و «الجوف» به کنترل نیرو‌های ارتش و انصارالله یمن درخواهد آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار