رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری سمنان:

مسابقه نقاشی بچه‌های بهشت در سمنان برگزار می‌شود

عباس بابایی گفت: مسابقه مجازی نقاشی بچه‌های بهشت ویژه کودکان سمنانی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عباس بابایی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: این مسابقه به مناسبت هفته عفاف و حجاب و ترغیب هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان به استفاده از حجاب و درک معنی عفاف از زبان هنر و انتقال اندیشه‌های دینی که بر گرفته از بنیان‌های محکم اسلامی دینی و انقلابی خانواده و اجتماع ایران است برگزار می‌شود.

او اظهار داشت: این مسابقه با هدف توسعه و ترویج مفاهیم دینی و ارزش‌های اسلامی از طریق نقاشی روی کاغذ و تشکیل تصویر ذهنی نوجوانان از موضوع حجاب وعفاف برگزار می‌شود.

بابایی با بیان اینکه در این مسابقه از ۳ طرح و اثر برگزیده که دارای مفهوم بیشتری در رابطه با موضوع حجاب و عفاف باشد تجلیل خواهد شد گفت: متقاضیان باید برای شرکت در مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر نقاشی‌های خود را از طریق نام کاربری sazman_farhangi_semnan@ در فضای مجازی ارسال کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان سن شرکت کنندگان را پنج تا ۱۳ سال عنوان کرد و گفت: شرکت کنندگان با نقاشی‌هایی که با رویکرد محتوایی‌تر با موضوع حجاب و عفاف باشد می‌توانند آثار خود را تا شنبه ۲۸ تیر جاری ارسال کنند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار