در روزهای کرونایی؛

آزمون‌های سراسری چگونه برگزار می‌شوند؟

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از چگونگی برگزاری آزمون‌های سراسری در شرایط شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمد رضا دهقانی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در نشست ویژه کمیسیون فرعی شورای تامین استان با اشاره به روند اجرایی آزمون‌های پیش رو،گفت: برای اجرای آزمون‌های دکتری، ارشد و ورود به دانشگاه، نظارت بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی در چینش صندلی‌های داوطلبان ضروری است و توجه به اصول بهداشتی در هنگام بازرسی‌های بدنی نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

او با اشاره به ضرورت استفاده از ماسک برای داوطلبان، افزود: مأموران انتظامات باید از ورود افراد بدون ماسک به حوزه‌های امتحانی جلوگیری کنند.

دهقانی ادامه داد: ضدعفونی کردن سالن‌های محل برگزاری آزمون‌ها با نظارت کارشناسان علوم پزشکی در دستور کار قرار دارد. پد الکلی نیز برای ضد عفونی کردن انگشتان به هنگام اخذ اثر انگشت به داوطلبان ارائه می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: داوطلبانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند با ارائه تأییدیه پزشکی در مکانی مجزا و حفاظت شده در آزمون شرکت می‌کنند.

برای جلوگیری از تجمع داوطلبان در مبادی ورودی، در‌های حوزه‌های برگزاری آزمون ٢ ساعت قبل از اجرای آزمون بر روی داوطلبان باز می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حق طلب
۱۷:۳۱ ۲۲ تير ۱۳۹۹
چرا جلسه زنده پخش نمیشود.یا چرا وزیر علوم میاد از جانب خودش به جای کمیسیون مجلس صحبت میکند.شفاف بررسی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۲ تير ۱۳۹۹
چه الزامی هست که اثر انگشت گرفته شه؟
یعنی پد الکلی به طور 100 درصدی انگشت رو ضدعفونی میکنه؟
آخرین اخبار