بودجه میلیاردی به کدام طرح‎ های عمرانی نیمه تمام تعلق می‌گیرد؟

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد، اختصاص بودجه به طرح‎ های عمرانی نیمه تمام را تشریح کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمد رضا نبی معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد  در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: بر اساس آیین نامه تبصره ۱۹ قانون بودجه سال ۹۹ مبلغ ۲۲۵ میلیارد ریال اعتبار به منظور تسهیل و تسریع اجرای ۲۱ طرح نیمه تمام پیشنهادی با مشارکت بخش غیر دولتی توزیع شد.

او افزود: این اعتبار به صورت تسهیلاتی تلفیقی، یارانه سود کارمزد یا کمک برای استملاک زمین و تامین بخشی از هزینه سرمایه در دوران احداث یا توسعه طرح‌ها هزینه می‌شود.

نبی اظهار داشت: این طرح‌ها شامل؛ مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، اماکن ورزشی، گردشگری و میراث فرهنگی و گسترش تفرجگاه‌های طبیعی ذکر کرد.

او ادامه داد: هدف از این امر اجرای سیاست دولت برای تسریع در واگذاری طرح‌ها و فعالیت‌ها به بخش غیر دولتی به منظور تکمیل و بهره برداری با همان کاربری تعریف شده می‌باشد.

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در طرح‌های نیمه تمام

استاندار یزد نیز در این جلسه اطلاع رسانی مناسب به ذی نفعان برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در طرح‌های نیمه تمام استان برای جلب مشارکت سرمایه گذاری در استان را خواستار شد.

محمدعلی طالبی ضعف اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی را یکی از موانع ورود سرمایه گذار به طرح‌های نیمه تمام در استان عنوان کرد.

تصویب برنامه عملیاتی توسعه نظام نوآوری در استان یزد و بررسی توزیع اعتبارات قانون متوازن در استان از دیگر دستور کار‌های این نشست بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.