در ۲۴ ساعت گذشته کرونا برای ۴ زنجانی مرگ رقم زد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته کرونا برای ۴ زنجانی مرگ رقم زد گفت: تاکنون ۲۱۶ زنجانی در اثر ابتلا به کرونا ویروس جان باخته اند.

 کرونا ویروسبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛  قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، از ظهر دیروز تا کنون ۵۳ نفر به آمار مبتلایان به کرونا ویروس بستری شده در استان زنجان افزوده شده است.

او با بیان اینکه از مجموع بیماران مبتلا به این ویروس هم تا به امروز هزار و ۷۴۸ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند  اظهار کرد: در استان زنجان هم اکنون ۶۵۴ نفرهم به علت ابتلا به ویروس کرونا درمراکز درمانی بستری هستند.

قزلباش گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۶ هزارو ۸۰۳ نفر به علت ابتلا ویا مشکوک بودن به این ویروس درمراکز درمانی استان نمونه برداری یا بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: بازدید‌های بیمارستانی در استان نشان می‌دهد کرونا به سن نوجوانان و کودکان وحتی نوزادان هم رخنه کرده است.

او با اشاره اگرچه سیستم ایمنی کودکان بهتر است، اما این گروه سنی قوی‌ترین ناقل‌های انتقال دهنده بیماری کرونا ویروس هستند ادامه داد:استفاده از ماسک و رعایت شیوه‌ها نامه بهترین روش برای کنترل بیماری است.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.