تکلیف هشت هیات ورزشی آذربایجان‌شرقی مشخص می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اعلام کرد: تکلیف هشت هیات ورزشی این استان تا پایان امسال مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی  افزود: با وجود شرایط خاص کشور و شیوع ویروس کرونا، تلاش می‌کنیم تا پایان امسال مجمع انتخاباتی ۸ هیأت ورزشی را برگزار کنیم که البته این مجامع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در کمترین زمان ممکن برگزار خواهد شد.

او با موثر دانستن برگزاری مجامع هیات‌ها در روند بهبود عملکرد هیأت‌های مختلف ورزشی، اظهار داشت: از زمانی که کرونا در کشور پدیدار شده است، ما توانسته ایم مجمع انتخاباتی تعداد ۱۰ هیأت ورزشی که زمان تصدی گری ریاست آن‌ها به پایان رسیده بود، را برگزار کنیم و روسای جدید توسط اعضای مجمع انتخاب شدند.

بهتاج برگزاری مجامع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی استان در شرایط کرونایی را سخت توصیف و اضافه کرد: با این حال آذربایجان شرقی یکی از معدود استان‌هایی است که برای سامان بخشیدن به امور هیأت‌های ورزشی و ورزشکاران آن‌ها گام‌های موثری برداشته است.

او سر و سامان دادن به هیأت‌های ورزشی را منوط به انتخاب رئیس و اعضای هیات رئیسه دانست و یادآوری کرد: باید توجه داشت که بدون وجود رئیس هیأت و اعضای هیات رئیسه کارایی و بهره وری جامعه ورزشی به حداقل می‌رسد.

آذربایجان شرقی تعداد ۵۸ هیات ورزشی فعال در ۲ بخش آقایان و بانوان دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.