مدیر کل بهزیستی خوزستان:

مددجویان بهزیستی خانه دار شدند

صدیقی راد گفت: ۵۷ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان خوزستان واگذار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا صدیقی راد مدیر کل بهزیستی خوزستان گفت: در دومین روز از هفته بهزیستی، ۵۷ واحد مسکونی به مددجویان و معلولان زیر پوشش این نهاد حمایتی در سطح استان واگذار شد.

او اظهار داشت: آیین واگذاری ۲ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی کشور از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی به صورت همزمان و از طریق ویدیو کنفرانس به بهره برداری رسید.

صدیقی راد بیان کرد: از ۵۷ واحد مسکونی مربوط به مددجویان تحت پوشش بهزیستی خوزستان در ۱۴ واحد در شهرستان دشت آزادگان، ۳۶ واحد در شادگان، ۳ واحد در رامهرمز، ۳ واحد در لالی و یک واحد در هویزه تحویل داده شد، ضمن اینکه ۳۷ واحد مربوط به مسکن روستایی و ۲۰ واحد متعلق به مسکن شهری است. همچنین از این تعداد ۹ واحد مربوط به خانوار‌های دارای حداقل ۲ عضو معلول و ۴۸ واحد دیگر نیز مربوط به خانوار‌های بی سرپرست و تک معلول بود.

این مقام مسئول مجموع اعتبار برای ساخت این واحد‌ها را ۳۴ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: از این میزان اعتبار، ۶ میلیارد ریال به صورت بلاعوض از سوی بهزیستی پرداخت شد و بنیاد مسکن نیز به ۲۰ خانوار سیل زده ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت کرد، ضمن اینکه باقی اعتبار از محل تسهیلات بانکی ساخت مسکن و خود خانوار‌ها تامین شده است.

او با بیان اینکه همه این واحد‌ها در قالب خودمالکی است و زمین آن نیز از سوی خانوار‌ها تامین شده و به طور میانگین هزینه ساخت هر واحد مسکونی بدون احتساب زمین ۶۰۰ میلیون ریال بود، بیان داشت: برنامه ساخت و پرداخت ودیعه مسکن مددجویان و معلولانطی امسال با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره راه و شهرسازی، سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار