امضا تفاهم نامه استانداری خراسان شمالی و سازمان نوسازی مدارس کشور

استاندار خراسان شمالی از امضای تفاهم نامه‌ای به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمدعلی  استاندار خراسان شمالی گفت: در سفر وزیر آموزش و پرورش به استان در خرداد ماه امسال موضوع این تفاهم نامه با مشارکت استانداری و سازمان نوسازی مدارس کشور مطرح شد.

 شجاعی افزود: ۱۴ هکتار از اراضی با کاربری آموزشی استان از حوزه راه و شهرسازی و شهرداری‌های استان به امر آموزش و پرورش تخصیص یافته است که ۱۰ هکتار آن برای ساخت مدارس دولتی و ۴ هکتار برای مدارس غیرانتفاعی است.


بیشتر بخوانید:


او گفت: روند واگذاری اراضی با کاربری آموزشی به آموزش و پرورش استان ادامه داشته باشد تا این حوزه بتواند نداشته‌های خود در بخش‌های سخت افزاری و فضای آموزشی تامین کند.

رئیس سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس کشور هم در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: اعتقاد دارم به کمک همکاران استانی بخش قابل توجهی از مشکلات استان برطرف خواهد شد.

 رخشانی مهر سهم استانداری خراسان شمالی و سازمان نوسازی مدارس کشور برای اجرای تفاهم نامه مشترک را هر کدام ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تلاش داریم بخشی از پروژه‌هایی که نیازمند مقاوم سازی، تخریب و بازسازی هستند، از سطح استان جمع آوری شود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.