پرداخت بیش از ۷۰۰ میلیون تومان صدقه در بهار امسال

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت ۷۰۷ میلیون تومان صدقه مردم خراسان شمالی در بهار امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،مجید الی راد  مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه از زمان آغاز ویروس کرونا برای حفظ سلامت جان مردم استان صدقات، جمع‌آوری نمی‌شود، گفت: مردم خراسان شمالی در بهار امسال ۷۰۷ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

الهی راد با بیان اینکه بخش اعظمی از منابع کمیته امداد در رسیدگی به نیازمندان از محل کمک‌های مردمی صدقات تأمین می‌شود، افزود: به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کمیته امداد و حفظ سلامت جان شهروندان، جمع آوری صدقات به صورت حضوری انجام نمی‌شود.

او اظهار  کرد: از زمان شیوع این ویروس، مأموران تخلیه صدقات دیگر به درب منازل برای جمع‌آوری صدقه مراجعه نمی‌کنند بر این اساس شاهد کاهش ۲۴ درصد صدقات در استان هستیم.


بیشتر بخوانید:


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با قدردانی از مردم استان در همکاری در طرح‌های مختلف کمیته امداد و کمک‌رسانی به محرومان گفت: امروز به دلیل تورم بیش از هر زمان دیگری به همکاری خیران در رفع نیاز‌های اساسی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد نیاز داریم.

الهی راد افزود: ویروس کرونا زندگی بسیاری از خانواده‌ها ازجمله کارگران فصلی و صاحبان مشاغل خرد را تحت الشعاع قرار داد، بر این اساس از مردم نیکوکار تقاضا داریم تا برای مشارکت در دستگیری از نیازمندان و محرومان از شیوه‌های غیرحضوری در پرداخت صدقات اقدام کنند تا ضمن پیشگیری از بیماری کرونا زمینه کمک به نیازمندان فراهم شود.

او به شیوه‌های پرداخت صدقات به‌صورت غیرحضوری اشاره کرد و گفت: ارسال پیام بدون متن و یا عدد یک به سامانه پیامکی با سر شماره ۸۸۷۷ آسان‌ترین شیوه واریز صدقات است. همچنین نیکوکاران برای پرداخت صدقات با شماره‌گیری کد دستوری# ۱*۸۸۷۷* و سپس وارد کردن کد شهرستان موردنظر خود می‌توانند در این کار خیر سهیم شوند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.