باخت ساوجی‌ها در خانه

خوشه طلایی در خانه بازی برده را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در هفته بیست و نهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور؛ تیم خوشه طلایی ساوه علیرغم برخورداری از امتیاز میزبانی در اولین دیدار خود پس از تعطیلات کرونایی لیگ در ورزشگاه شهید چمران ساوه در مصاف با تیم بادران تهران، امتیاز این بازی را با نتیجه ۳-۲ از دست داد.

شاگردان محسن عاشوری که در نیمه اول با ضربات گل مصطفی نوروزی در دقیقه ۱۱ و محمد سرافراز در دقیقه ۴۰، از حریف تهرانی خود جلو بودند، بر روی اشتباه خط دفاع خود، اولین گل این دیدار را در واپسین لحظات نیمه اول، روی ضربه‌ی پویا سیف پناهی، دریافت کردند.

با شروع نیمه دوم، تعویض‌های سرمربی تیم بادران تهران موجب شد که بازی حالت تهاجمی به خود بگیرد و ضد حمله‌های تهرانی‌ها بر روی دروازه‌ی خوشه طلایی بیشتر شود که در دقیقه ۷۲ روی ضربه‌ی حسین کریمی، دفاع ناهماهنگ خوشه؛ بار دیگر بهم ریخت و کار را به تساوی کشاند.

سنگربان تیم خوشه طلایی در این بازی بار‌ها دروازه‌ی خود را از باز شدن نجات داد، اما حملات پی در پی تهرانی ها، او را سرانجام تسلیم کرد و در دقیقه ۸۲ بازی، شوت کشیده‌ی امیر میر بزرگی، کار را یکسره کرد و خوشه ای‌ها در حسرت سه امتیاز این بازی ماندند.

شاگردان محسن عاشوری که برخوردار از امتیاز میزبانی و البته به علت شرایط کرونایی، بدون تماشاگر بودند، علیرغم تلاش‌های خود و از دست دادن چند موقعیت حتمی گل، در ادامه‌ی رقابت ها، محکوم به تلاش مضاعف برای صعود به لیگ برتر است.

در نتیجه این بازی خوشه طلایی ساوه با یک امتیاز کمتر از مس کرمان و کسب ۴۹ امتیاز از دیدار‌های خود، همچنان در جایگاه چهارم جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

 شکست اراکی ها در تهران

آلومینیوم اراک دیگر نماینده فوتبال استان مرکزی هم در اسلامشهر تهران ۲ بر ۱ یک به تیم هوادار تهران باخت تا با همان ۵۱ امتیاز قبلی در رده دوم جدول باقی بماند.

اراکی‌ها در هفته سی‌ام، شنبه ۲۸ تیرماه در خانه، از آرمان گهر سیرجان پذیرایی می‌کنند و خوشه طلایی ساوه که با همان ۴۹ امتیاز قبلی در رده چهارم باقی مانده است در ارومیه با نود این شهر مسابقه می‌دهند.

بنا بر اعلام سازمان لیگ، آلومنیوم اراک و خوشه طلایی ساوه در هفته‌ی آتی و در هفته‌ی سی ام لیگ یک به ترتیب به مصاف آرمان گهر سیرجان و نود ارومیه خواهند رفت تا شانس صعود خود به لیگ برتر را در دوران کرونا امتحان کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.