برگزاری نخستین رویداد سفر آشنایی خوزستان

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول از برگزاری نخستین رویداد سفر آشنایی خوزستان با حضور ۴ نفر از تولیدکنندگان حرفه‌ای محتوا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت اله آریایی‌نیا رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول گفت: با حضور ۴ نفر از تولیدکنندگان حرفه‌ای محتوا، نخستین رویداد سفر آشنایی خوزستان به همت جمعی از فعالان حوزه گردشگری در این شهرستان برگزار شد.

او افزود: محتوا‌هایی در زمینه گردشگری تابستانه در این رویداد از این شهرستان تهیه شد که به زودی پس از تدوین و ویرایش در فضای مجازی با هشتگ فم_تریپ_دزفول در دسترس عموم قرار خواهند گرفت.

آریایی نیا بیان داشت: شاهد افزایش ۵۰ درصدی گردشگران در مناطقی بوده که فم تریپ در آن مکان‌ها اجرا شده است و ما پارسال نیز میزبان تولیدکنندگان محتوا از سراسر ایران در رویداد دزفولگرام بود که به معرفی جاذبه‌های گردشگری بهاره این شهر پرداخت و شاهد تأثیر چشمگیر توسعه گردشگری این رویداد هم بودیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول تصریح کرد: می‌توان از طریق این رویداد در سال جهش تولید در توسعه اقتصادی کشور نقش آفرینی کرد، زیرا سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی را بدنبال خواهد داشت.

این مقام مسئول گفت: دزفول با توجه به تنوع جاذبه‌های گردشگری یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در حوزه تاریخی و طبیعت‌گردی است که باید با توجه بیشتر مدیران و مسئولان محلی، کشوری و همچنین سرمایه‌گذاران، با شناخت و معرفی جایگاه ملی دزفول و اجرای سیاست‌های درست در مسیر شکوفایی ظرفیت‌های آن گام‌های مؤثری برداشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.