آغاز محدودیت‌ های جدید در خراسان رضوی/ آماده سازی سومین بیمارستان کرونایی ها در مشهد

محدودیت‌های جزئی کرونایی در خراسان رضوی با بسته شدن آرامستان‌ها و محدودیت اسکان و تجمع در پارک‌ها آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: هم اکنون دو بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته و سومین بیمارستان نیز در حال آماده سازی است.
 
او افزود: در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا، تسریع در راه اندازی نقاهتگاه و مراقبت در منزل مورد تاکید قرار گرفت، همچنین آرامستان‌ها تا اطلاع ثانوی بسته خواهد شد و در پارک‌ها نیز محدودیت‌های اسکان و تجمع از امروز اعمال می‌شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی همچنین به وضعیت مبتلایان به کرونا اشاره کرد و گفت: متاسفانه میزان بستری، فوت و مثبت شدن تست‌های سرپایی بیماران مبتلا به کرونا در استان روند افزایشی دارد و بر همین اساس تشدید نظارت‌ها نیز یکی از مصوبات جلسه ستاد استانی بود.


وضعیت مشهد نگران کننده است

 

سید محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد هم در این باره گفت: وضعیت مشهد به لحاظ شیوع ویروس همه گیر کرونا نگران کننده است.
 
او افزود: همان طور که مردم تا کنون همکاری داشته اند، انتظار داریم همچنان این همکاری و به ویژه استفاده از ماسک را جدی بگیرند تا بتوانیم از این بحران عبور کنیم.
 
بر اساس اعلام روز گذشته سخنگوی وزارت بهداشت، خراسان رضوی همچنان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و از سوی دیگر به گفته شاپور بدیعی جانشین رئیس علوم پزشکی مشهد هم اکنون به طور متوسط روزانه ۲۳۱ بیمار کرونایی در مراکز درمانی زیر پوشش این دانشگاه پذیرش و بستری می‌شوند.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار