شرکت دانش آموزان و فرهنگیان آبادان در جشنواره نوجوان سالم و کسب رتبه های برتر

مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: دانش آموزان و فرهنگیان آبادان موفق به کسب رتبه های برتر هشتمین جشنواره نوجوان سالم استان خوزستان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حبیب اله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: جشنواره نوجوان سالم در دو بخش خلاقیت دانش‌آموزی که شامل ایده‌ پردازی، مقاله با رویکرد پژوهش، نقاشی، روزنامه‌دیواری، عکس، فیلم کوتاه و نرم‌افزار چند رسانه‌ای و ابتکارات مدرسه‌ای است اجرا می‌شود.

او همچنین ابتکارات مدرسه‌ای را شامل الگوها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس درس، منابع کمک آموزشی و فرهنگی پیشگیری و پروژه‌های ابتکاری برشمرد و افزود: این بخش از جشنواره مختص فرهنگیان است که  در آن شرکت می کنند.

مدیر آموزش و پرورش آبادان با بیان اینکه  دانش آموزان دبیرستان فرزانگان مهیا معتمدی فر در بخش نقاشی ایرانی ـ نگارگری ،فاطمه مزرعه و شمیم خدایاری در بخش مقاله نویسی حائز رتبه اول شدند و زهرا کاظمی آسفه هنرجو هنرستان شهیده مهین دانشیان در بخش عکاسی رتبه حائز رتبه دوم شد گفت: در بخش ابتکارات همکاران فیلم مستند تدریس  مرجان قناعت از دبیرستان فرزانگان رتبه دوم را بدست آورد.

رمضانی گفت: گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از اعتیاد، شناسایی قابلیت دانش‌آموزان در پیشگیری از آسیب‌ها، معرفی دستاوردهای دانش‌آموزان، اولیاو فرهنگیان، معرفی الگوهای موفق در مدارس از جمله اهداف برگزاری جشنواره نوجوان سالم است.

او در ادامه تصریح کرد: اقدامات اجرایی مدیران، معاونین و مربیان پرورشی، رابطین  پیشگیری از آسیب های اجتماعی مدارس موجب بدست آمدن رتبه های استانی شد و بر خود لازم می دانم از تلاش های بی شائبه آنان تشکر و قدردانی نمایم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.