کشف انبار احتکار اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف انبار احتکار مواد ضدعفونی کننده، ماسک و لوازم آرایشی و بهداشتی توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

 احتکار کالابه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو مقدار قابل توجهی مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی در انبار یک عطاری نواحی مرکزی شهر زنجان، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی ابتدا از صحت خبر مطمئن شدند و سپس با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا بیش از ۴ هزار ماسک و، ۵۵ لیتر محلول ضدعفونی و بیش از ۶۰۰ عدد لوازم آرایشی بهداشتی غیرمجاز کشف کردند.

سرهنگ خانی پور با بیان این که یک نفر در این رابطه دستگیر شده، افزود: متهم با احتکار این اقلام آن‌ها را به قیمت‌های گزاف به شهروندان می‌فروخت.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان این که متهم به همراه اقلام بهداشتی برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از وجود هرنوع کالای مشکوک و قاچاق، بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.