مرکز مبادلات کالا الکترونیک در پیام راه اندازی می شود/گام بلند پیام در مسیر تحقق مرکز تجارت الکترونیک

اعضای اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی از منطقه ویژه اقتصادی پیام با هدف تجارت الکترونیک بازدید کردند.

گام بلند پیام در مسیر تحقق مرکز تجارت الکترونیک/ مرکز مبادلات کالا الکترونیک در پیام راه اندازی می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،نادر ثناگو مطلق، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرز ضمن اعلام حمایت برای حضور هر چه بیشتر بخش خصوصی در منطقه گفت: اعتقاد ما بر این است که از بخش خصوصی که شفاف و قانونی کار می کند به صورت محکم حمایت کنیم.

ثناگو مطلق با اشاره به مزیت های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرز افزود: گمرک تخصصی، توسعه زیر ساخت ها با هدف راه اندازی های صادرات و واردات، راه اندازی سکوی تجارت الکترونیک، وجود انبار، آزمایشگاه های تخصصی و پنجره واحد بخشی از مزایای این منطقه است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرز گفت: در زمان حاضر بیش از ۲ هزارمتر مربع فضا برای شروع فعالیت تجارت الکتروینک در منطقه پیش بینی شده، که امیدواریم با توجه به مزایای موجود اکوسیستم خوبی در این حوزه شکل بگیرد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار