بازگشت ۴۰ درصد هواداران فوتبال انگلیس به استادیوم‌ها

مسئولان فوتبال انگلیس برای بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها برنامه‌هایی دارند.

بازگشت ۴۰ درصد هواداران فوتبال انگلیس به استادیوم‌هابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روزنامه انگلیسی "The Independent", فدراسیون فوتبال انگلیس به همراه سازمان لیگ فوتبال این کشور در تلاش است تا شرایط را برای بازگشت هواداران به استادیوم‌ها با وجود ویروس کووید -۱۹ فراهم کند.

بر اساس طرح مسئولان فوتبال این کشور ۴۰٪ هواداران تیم‌ها می‌توانند از ظرفیت استادیوم‌ها در ابتدای فصل ۲۰۲۰-۲۱ استفاده کنند و اگر طرح‌ها درست نتیجه بدهد نیمی از ورزشگاه از هواداران پر خواهد شد. از طرفی حضور هواداران در استادیوم‌ها به درآمدزایی تیم‌ها کمک شایانی خواهد کرد.

برنامه‌های فعلی حداقل یک صندلی خالی بین هر شخص را شامل می‌شود که باز هم نیاز به بازنگری دارد. بحث بیشتر در مورد افرادی که به طور مورب کنار یکدیگر نشسته اند، وجود دارد چرا که خطر ابتلا به ویروس در قسمت‌هایی از ورزشگاه بیشتر از سایر نقاط است.  

همچنین چالش دیگری برای باشگاه‌هایی که استادیوم‌های قدیمی دارند هم وجود دارد، چرا که  صندلی‌ها در این ورزشگاه‌ها به هم نزدیک‌تر هستند و همین امر می‌تواند ایجاد خطر کند. البته استفاده از ماسک برای همه هواداران اجباری است و حتی ممکن است سیستم بلیت فروشی از شیوه الکترونیکی به تشخیص چهره تغییر کند تا هر عاملی که باعث انتقال ویروس کرونا می‌شود را با این تمهیدات از بین ببرند.

پیش بینی می‌شود فصل جدید فوتبال انگلیس در تاریخ در ۱۲ سپتامبر آینده، توسط اتحادیه فوتبال اروپا  آغاز شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار