کشف ۲ میلیاردی اموال سرقتی از مخفیگاه مالخر در دولت آباد

رئیس کلانتری ۱۶۷ دولت آباد از دستگیری مالخری خبر داد که در داخل مخفیگاهش ۵۲ قلم کالای سرقتی به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالوحید جهانبخشی گفت: با کسب خبری مبنی بر خرید و فروش اموال مسروقه توسط فردی سابقه دار در یک واحد مسکونی در محله دولت آباد، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶۷ دولت آباد قرار گرفت.

وی افزود: مأموران تیم عملیات با کنترل محل و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی وارد عمل شدند و بازرسی از مخفیگاه متهم و دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند.

رئیس کلانتری ۱۶۷ دولت آباد با اشاره به اینکه مراقبت‌های ویژه از مخفیگاه متهم ادامه داشت، تصریح کرد: روز گذشته ماموران عملیات این کلانتری به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در یک عملیات ضربتی مالخر را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۵ عدد ضبط و ۷ عدد پنل و ۴۰ عدد گوشی موبایل و... به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال کشف کنند.

جهانبخشی تصریح کرد: تحقیقات از متهم ۴۵ ساله برای شناسایی و دستگیری سارقان کماکان ادامه دارد.

کلانتر دولت آباد ضمن قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و پاکسازی نقاط آلوده، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.


بیشتر بخوانید

دستگیری سارق موتورسیکلت شهروندان در مرکز پایتخت

کشف اموال مسروقه از مالخران در نبرد


انتهای پیام/

برچسب ها: مالخر ، اموال سرقتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار