مربی تیم ملی بوکس:

بوکسور‌ها برای حضور در تیم ملی باید از فیلتر رد شوند

امیری گفت: بوکسور‌ها برای حضور در تیم ملی باید از فیلتر رقابت‌های قهرمانی کشور عبور کنند.

بوکسور‌ها برای حضور در تیم ملی از باید از فیلتر رد شوندهمایون امیری مربی تیم ملی بوکس در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: بوکسور‌های تیم ملی تمرینات خود را به صورت فردی پیگیری می‌کنند. بوکسور‌ها برای حضور در تیم ملی باید از فیلتر رد شوند و یکی از فیلتر‌های تعیین شده حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور است. همچنین برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور مستلزم آغاز شدن فعالیت بوکس است.

او گفت: ۲ ملی پوش المپیکی بوکس کشورمان برنامه‌های تمرینی خودشان را از استکی، سرمربی تیم ملی بوکس دریافت می‌کنند. با توجه به اوج گرفتن شیوع ویروس کرونا، همچنان آغاز شدن اردوهای تیم ملی بوکس در هاله‌ای از  ابهام قرار دارد و صحبت جدیدی در این باره  با کادرفنی تیم ملی نشده است.

مربی بوکس کشورمان اظهار کرد: اگر تعویق المپیک به ضرر بوکس باشد، تمام بوکسورهای دنیا آسیب دیده اند. اگر شرایط به گونه‌ای بود که می‌توانستیم تمرینات تیم ملی را آغاز کنیم ،عقب افتادگی بوکسورها جبران می‌شد.  

او عنوان کرد: ‌ نمی‌توان عملکرد ۲ المپین بوکس را در المپیک پیش بینی کرد. باید بوکسور‌ها را با برگزاری رقابت‌های تدارکاتی در کورس قهرمانی حفظ کرد. اکثر بوکسور‌های شاخص در جهان، سهمیه المپیک را کسب کردند و با توجه به شرایط، کسب سهمیه‌های المپیک دور از دسترس نیست. در تمام وزن ها بوکسور‌های خوبی داریم و همه تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه را برای بوکس ایران رقم بزنند.

مربی تیم ملی بوکس درباره برگزاری لیگ گفت: برگزاری لیگ به صورت مستمر و با کیفیت باعث حفظ آمادگی بوکسور‌ها می شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار