جدیدترین خودرو‌های تولید داخل را بشناسید

در این گزارش قصد داریم جدیدترین خودروهای تولید داخل را معرفی کنیم.

ماشین‌های داخلی؛ از ۹۹ و فراتر از آن/ جدیدترین خودرو‌های تولید داخلی را بشناسیدبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،صنعت خودروسازی از دهه ۴۰ در کشور شروع به کار کرد. اوایل خودرو پیکان تولید و پس از آن شاهد تولید انواع خودروهای دیگر در کشور بودیم. به مرور زمان خودروسازان تولیدات خود را به روز کردند تا از تکنولوژی روز دنیا عقب نمانند.

پیکان، پراید، پژو، خودروهای نیمه شاسی و برخی دیگر، محصولات تولیدی در کشور هستند که با برخی از وداع گفته ایم و برخی دیگر در حال به روز رسانی و ارائه به بازار هستند.

در این گزارش قصد داریم به جدیدترین محصولات تولیدی در کشور بپردازیم. ۲ خودروساز بزرگ در کشور مدتی است که در حال ارتقا محصولات خود هستند که از جدیدترین محصولات ایران خودرو می توان به پروژه K132 اشاره کرد.

خروج پژو از کشور پس از اعمال دور اخیر تحریم‌های صنعت خودرو سازی یکی از عوامل عدم عرضه پژو ۳۰۱ و کاهش تولید پژو ۲۰۰۸ محسوب می‌شود، اما عامل اساسی‌تر را باید در قرارداد همکاری اخیر بین پژو و شرکت امریکایی فیات کرایسلر جستجو کرد که احتمالا باعث خروج دائمی پژو از بازار ایران می‌شود.

از این رو ایران خودرو تصمیم گرفته تا به جای تولید محصولات پسا برجامی پژو ۳۰۱ و پژو ۲۰۰۸، دو محصول فیس لیفت شده براساس این خودرو‌ها را با کد فنی سدان K۱۳۲ و کراس اوور K۱۲۵ راهی بازار کند و به نوعی با این کار پلت فرم PF۱ محصولات پژو را برای برند اختصاصی خود مورد استفاده قرار دهد.

محصول تولیدی جدید k۱۳۲ را بشناسید

محصول تولیدی جدید k۱۳۲، خودرویی سدان در کلاس ابعادی C است که با بهره گیری از طراحی به روز و زیبا، جلوه‌ای با شکوه، دوست داشتنی و قدرتمند از توان طراحی متخصصان این شرکت را به رخ می‌کشد. k۱۳۲، استاندارد‌های ایمنی بالایی دارد و این خودرو جدید را می‌توان ایمن‌ترین محصول تولید شده در شرکت ایران خودرو دانست.

‏K۱۳۲ تولیدی ایران خودرو، در٢ مدل با گیربکس دستی و اتوماتیک، تجربه رانندگی راحت و دلنشینی را به ارمغان می‌آورد.از جمله مزایای این خودرو تولیدی می‌توان به دارا بودن استاندارد آلایندگی یورو ۵ اشاره کرد.

مهمترین ویژگی‌های محصول جدید ایران خودرو پروژه (K۱۳۲) شامل ایمنی، ترمز‌های جلو و عقب دیسکی، ABS، HSA، ESC، EBA، کیسه هوای ایمنی (Airbag) راننده و سرنشین و سیستم پایش فشار باد تایر‌ها (TPMS) است.

علاوه بر موارد فوق این خودرو دوستدار محیط زیست است، چرا که از استاندارد آلایندگی یورو ۵ بهره می‌برد.

داشتن گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک، فرمان برقی، صندوق عقب جادار، صندلی‏‌های جلو برقی، دوربین دید عقب، آینه‏‌های برقی تاشونده راهنمادار، سیستم هشدار دهنده مالتی پلکس، کروز کنترل، سان روف، چراغ روشن کننده فضای پایین داخل کابین (Foot lamp)، سیستم تهویه هوای اتوماتیک از دیگر مزایای این خودرو سدان جدید است.

علاوه بر این دارا بودن چراغ‌های جلو مجهز به لامپ نئون و چراغ روز (Day Light)، گرافیک جدید چراغ‌های عقب از مزایای k۱۳۲ به شمار می‌رود.

کا132

راناپلاس چه امکانات جدیدی دارد؟

رانا پلاس دیگر خودرو تولیدی جدید در بازار است؛ رانا پلاس یکی از خودروهای جدیدی است که قرار است تا پاییز امسال وارد بازار شود و به نوعی دومین برند ملی شناخته می‌شود. رانا پلاس ضمن زیبایی، پویایی و ایمنی امکانات و تجهیزات رفاهی کاملی را برای مشتریان ارائه می‌دهد.

این خودرو تجهیزات ارتقا یافته‌ای دارد که یکی از اصلی‌ترین آن استفاده از استاندارد یورو ۵ است.

این خودرو با قابلیت‌های متعددی وارد بازار شده که از جمله آن می‌توان به نوع موتور ارتقا یافته آن که یورو ۵ است اشاره کرد، علاوه بر این حجم موتور در این خودرو ۱.۶، حداکثر قدرت موتور ۱۰۵ (۵۸۰۰ دور در دقیقه)، حداکثر گشتاور موتور ۱۴۲ (۴۰۰۰ دور در دقیقه)، تعداد سوپاپ ۱۶، استاندارد حد آلایندگی یورو ۵، حداکثر سرعت ۱۹۰، میانگین مصرف سوخت در خارج از شهر ۵.۵، میانگین مصرف ترکیبی ۶.۹، ترمز‌های جلو دیسکی خشک شونده و ترمز‌های عقب کاسه‌ای است.

از دیگر امکانات این خودرو ترمز ضد قفل (ABS) چهار کاناله با EBD، کیسه هوای ایمنی (ایربگ) راننده و سرنشین است، علاوه بر این سایر تجهیزات این خودرو شامل سیستم ضد سرقت و سیستم هشدار دهنده مرکزی ورودی غیر مجاز، سیستم عیب یابی هوشمند، قفل مرکزی با ریموت کنترل، کمربند‌های ایمنی جلو سه نقطه‌ای با قابلیت تنظیم ارتفاع است.


بیشتر بخوانید

این خودرو دارای مه شکن جلو و عقب جدید، چراغ خطر سوم، تنظیم زاویه نور، چراغ‌های جلو از داخل، سیستم روشنایی موقت در محیط‌های تاریک، کروز کنترل، ستون فرمان جمع شونده، باز کن قفل در صندوق عقب از داخل، صفحه نمایشگر روی داشبورد، نمایشگر دمای محیط، سیستم قطع خودکار سوخت، سیستم کنترل بخار بنزین، جلو پنجره طرح جدید، دستگیره‌ها همرنگ بدنه، مجموعه کنسول میانی یکپارچه، جلو آمپر دیجیتالی با هشدار، کمربند عایق صداگیر، درب موتور است.

ایران خودرو برای رانا پلاس از همان موتور TU۵ سابقش استفاده کرده فقط با این تفاوت که این موتور در رانا LX و EL از نوع یورو ۴ بود، ولی در رانا پلاس از نوع یورو ۵ است.

راناپلاس

از دنا پلاس چه می دانید؟

دناپلاس اتوماتیک از دیگر محصولات تولیدی در کشور است. طبق اطلاعات ایران خودرو، احتمالا دنا پلاس توربو اتومات قرار است در ابتدا با کد کلاس ۷۰۷۰۲ تحویل مشتریان شود بنابراین این خودرو با همان آپشن‌های دنا پلاس توربو دنده‌ای کلاس ۷۰۴۰۲ بدست خریداران می‌رسد بدین معنا که دناپلاس دو ایربگ و  سانروف دارد و در مقابل جاعینکی و آنتن کوسه‌ای (شارک فین) ندارد.

دنا پلاس توربو اتومات قرار است در سه تیپ مختلف تیپ پایه (L۱)، تیپ نیمه فول (L۲) و تیپ فول (L۳ ) تحویل مشتریان شود.

دناپلاس

سورن پلاس ایران خودرو چه امکاناتی دارد؟

سورن پلاس مجهز به موتور EF ۷ با حجم ۱.۷ لیتر و حداکثر قدرت ۱۱۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۶۰ نیوتن متر بوده و می‌تواند استاندارد‌های آلایندگی یورو ۵ را پاس کند. نکته حائز اهمیت در خصوص سورن پلاس مطابقت این خودرو با استاندارد یورو ۵ است که البته با عرضه بنزین معمولی یورو ۲ در پمپ بنزین‌های کشور در تضاد است.

یک گیربکس پنج سرعته دستی نیز نیروی تولید موتور این خودرو را به چرخ‌های جلو آن منتقل می‌کند. قوای محرکه و جعبه دنده سورن پلاس در بسیاری از محصولات دیگر ایران خودرو نیز مشاهده می‌شود و همین موضوع می‌تواند به خریداران اطمینان دهند که خودرو مذکور در این دو بخش مشکلی در خصوص قطعات و خدمات پس از فروش نخواهد داشت.

از جمله امکانات سورن پلاس می‌توان به ترمز‌های ABS+EBA، رینگ‌های دو رنگ، دو عدد کیسه هوای راننده و سرنشین کنار راننده، سه عدد سنسور دنده عقب و رمان هیدرولیک، آینه‌های جانبی مجهز به راهنما با تنظیم برقی، چراغ‌های LED جلو، چراغ روز (Day Light)، مه شکن‌های جلو و عقب، تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو از داخل، سیستم روشنایی ترک خودرو، کمربند ایمنی ۳ نقطه‌ای سرنشینان عقب، شیشه دودی، شیشه درب‌های عقب و شیشه عقب، کلید‌های کنترل صوتی روی فرمان MFC، بازکن قفل درب صندوق از داخل خودرو همچنین ایزوفیکس و کروز کنترل اشاره کرد.

سورن سال

کراس اوور K۱۲۵ و هاچ بک K۱۲۱ و همچنین دنای برقی نیز از بهمن سال ۹۹ تا بهمن ۱۴۰۱ عرضه خواهد شد.

رهام سایپا (شاهین) چه امکاناتی را به مشتری عرضه می‌کند؟

سایپا شاهین (با نام سابق رهام) خودروی سواری تولید شرکت سایپا است. شاهین از پلت‌فرم مشترک با تویوتا بلتا و ولکس سی۳۰ بهره می‌برد و در آن از موتور تقویت‌شده سایپا تیبا استفاده شده‌است. سایپا شاهین در تیر ۱۳۹۷ تحت عنوان «رهام» رونمایی شد و در اسفند ۱۳۹۸ به «شاهین» تغییر نام داد.

شاهین که گروه خودروسازی سایپا تولید کرده یک سدان کامپکت کلاس C ایرانی است که امکانات خوبی را برای راننده ایجاد کرده است. از جمله امکانات این خودرو می توان به سیستم تهویه مطبوع خودرو در مدل‌های دستی و اتوماتیک، صندلی با تنظیم کننده ارتفاع و کورس، کمربند‌های ایمنی با سیستم پیش‌کشنده، ۶ کیسه هوا در مدل‌های لوکس و سوپر لوکس، ایربگ راننده دو مرحله‌ای، ایربگ پرده‌ای در مدل‌های لوکس و سوپر لوکس اشاره کرد.

علاوه بر این ایربگ جانبی روی صندلی در مدل‌های لوکس و سوپر لوکس، استفاده از فولاد‌های استحکام بالا و ایمنی (۳ ستاره یورو انکپ)، آینه‌های جانبی با قابلیت باز و بسته شدن اتوماتیک در مدل‌های لوکس و سوپر لوکس، هشدار دهنده نزدیک شدن موانع روی آینه‌ها در مدل‌های لوکس و سوپر لوکس، سنسور پارک، چراغ‌های جلو با سیستم روشنایی در روز (Daylight)، سیستم کنترل کننده الکتریکی خودرو، ورود و خروج بدون نیاز به سوییچ، استارت دکمه‌ای، مالتی مدیای ۷ اینچ و ۱۰ اینچ اندروید در مدل‌های لوکس و سوپر لوکس، سانروف در مدل‌های لوکس و سوپر لوکس از دیگر امکانات این خودرو جدید به شمار می رود. 

همچنین روف رک (مدل کراس)، سقف دو رنگ (مدل کراس)، صندلی چرمی در مدل سوپر لوکس، تنظیم صندلی برقی در مدل سوپر لوکس، سیستم کروز کنترل در مدل‌های لوکس و سوپر لوکس، سیستم فرمان برقی با کنترل حساس به سرعت، سیستم پایش فشار باد لاستیک، سیستم کمک کننده به استارت خودرو در سربالایی در مدل کراس، سیستم ABS در مدل‌های پایه، سیستم  ESC از امکانات دیگر این خودرو هستند.

شاهین

کوییک را بیشتر بشناسید

کوییک خودرو تولیدی سایپاست، خودرویی که در کنار داشتن امکانات و تجهیزات رفاهی مدرن با استاندارد‌های جهانی تولید می‌شود. از امکانات این خودرو می توان به سیستم ترمز پیشرفته ABS+EBD ،  سیستم ترمز پیشرفته BAS ، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو ، کروز کنترل
کامپیوتر اطلاعات سفر ، صندلی برقی راننده ، صندلی‌های عقب با قابلیت تاشو ، صندلی عقب مجهز به نگهدارنده صندلی کودک (Iso-Fix) ، طراحی شده بر مبنای محافظت از عابر پیاده ، سنسور پارک دنده عقب ، هشدار دهنده بسته نبودن کمربند ایمنی  اشاره کرد.

علاوه بر این سیستم ضد سرقت (Immobilizer) ، چراغ‌های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع ، چراغ مه شکن جلو و عقب ، چراغ‌های روشنایی در روز (DRL) ، شیشه بالابر‌های برقی جلو و عقب ، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک ، آینه‌های جانبی برقی ، نمایشگر لمسی ۷ اینچی+رادیو+USB ، مجهز به رادیو + USB ، کمربند‌های ایمنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع ، سیستم استارت دکمه‌ای ، ریموت کنترل تاشو - قفل مرکزی، سیستم ورود به خودرو بدون سوییچ ، برف پاک کن عقب از امکانات دیگر این خودرو به شمار می روند.

کوییک

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
پلاس دوگانه سوز توربو چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اونو یادتون رفت !!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۰۲:۲۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
کم کم دارم احساس میکنم این دوتا شرکت عمدا تو ایران فعالیت میکنن تا جلوی پیشرفت صنعت خودروسازی پارس گرفته بشه ...
اخه سروته ماشینارو باهم جابجا کردن هم شد محصول جدید ؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
سهند
۲۲:۳۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
چرا نظر من نمیاد..اولا در کوچیک ترین کشور و بزرگترین کشور مثلا در کشورآذربایجان ماشین شاسی بلند با مدل ۲۰۲۰ بی ام وی قیمتش تنها باور کنید نکنید تنها ۲۳هزار مانات هست یعنی تنها ۲۳میلیون پول ما من یه سوال دارم عمرمون چقدر و چقدر به ماشین نیاز داریم ۳۳سالمه بدونید تا حالا صاحب ماشین نشدم فقط حرفم اینه واگذارتون کردم به خداوند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
۲۳ میلیون تومن که تقریبا میشه ۱۰۰۰ دلار!
چه خودرویی که قیمتش ۱۰۰۰ دلاره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
وقتی نتونیم بخریم چه فایده ای داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
چرا اینقدر با شعور و فهم مردم بازی میکنن
این قوطی حلبیارو مقایسه کنید با لندکروزای تو بیروت که تو انفجار هیچیشون نشد وقتی دست مجلس و دولت و سازمان استاندارد همه با هم تو جیب خودروسازهاست میشه رانت خواری کسی هم نمیتونه حرفی بزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
مژده مژده...

فردا کوییک اسی و ساینا اسی عرضه میشه....

ملت لطفا نه حمله...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۱۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
امید وارم صنعت خودرو سازی کشورمون پیشرفت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
کجاش جدید بودن، فقط یه پلاس اضاف شده به اسمشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
تمام تولیدات خودرویی ایران اشغالند و به هیچذعنوان با شاخص های روز دنیا مطابقت ندارند . هیچ گزینه ای از گزینه های ازمون تست و ارزیابی عملکرد رو در موسسه تست خودرو جواب نخواهد داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
مسخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
همشان مثل پراید درشکلی جدید!؟!؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
ببخشید درمورد خودرو ازان کم لطفی کردی که گفتی بروز کردند .چون خودرو سازان ما درکیفیت صد سال ازدنیا جلوترن. . خودرو سازانیکه هنوز گیر بکس کوئیکو متونستند رفع عیب کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
خریدارشون باید صبر ایوب و ثروت سلیمان داشته باشه! لابد چندهزارتا تولید میکنن و به علت نقص فنی همه رو میذارن تو پارکینگ تا چند سال خاک بخوره، روز خروج از پارکینگ هم تاریخ تولید میزنن و به قیمت همانروز میفروشند=))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
فقط چين و بس!
وا اسفا!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
به زودی محصول جدید خودروسازان بنام کوپرا به بازار عرضه میشود...







ادغام عقب کو ییک با جلوی پرا. ید
Switzerland
سید فروزان
۰۲:۳۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
تا زمانی که صعنت خودرو تحت تسلط پژو باشد همین بدبختی ادامه دارد ، باید دست فراتسه کلا ساطور شود از خودرو ایران و بدهند به وزارت دفاع و سپاه تا واقعا خودرو ملی داشته باشیم ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
راه اینکار بریدن پاهای اختاپوس مافیای صنعت خودرو است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
K132 همون دنا یکم تغییرش دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
چقدر جدیدا چش نخورین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
همش خوبه به جز تیبا، ساینا،کوییک و هرچیزی که از تیبا گرفته میشه واقعا مزخرفه داخل تیبا کوچیکه پراید خیلی بهتره مخصوصا پراید ۱۳۲، حالا بگزریم اصلا همش خوب ولی قیمتا واقعا گرونن قبلا با پول تیبا میشد کرولا، آذرا، سانتافه و غیره خرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
خوب که چی اینا سرعتشون از مردم بیشتره خیلی از مردم شاید پرایدو هم. حالا حالاها نبینن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
چقدر مسخرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
قیمت مناسب یعنی زیر بیست میلیون تومان حتی با همین قیمت ارز و........
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۲۲:۰۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام این خودرو ها فقط برای خودشون تولید میشه و توسط کارکنان خودشون بفروش میرسد و هیچوقت گیر مردم عادی نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
با مشت بزنی روشون میرن داخل جنس بی کیفیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
افتضاحه! تا کی باید گاری سوار شیم. تازه همین ها رو هم به قیمت خون باباشون میدن به ملت!
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۱:۴۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
مدل جدیدی نیست البته چه جدید چه قدیم فرقی نمی کنه چون ما قشر متوسط دیگه توان خرید اردی مدل 83رو هم نداریم دیگه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
خیلی وقته که دیگه قشر متوسطی وجود نداره.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۳۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
ددی میگه // ماشین فقط بنز
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۱:۲۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
وقتی مردم پول ندارند قیمت ها هم نجومی هست مدل جدید چه فایده ای داره؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
دیده بان
۲۱:۲۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
خدا لعنت کنه هر کس به هر طریقی داره به این مردم خیانت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
پول ندارم بخرم
Iran (Islamic Republic of)
وحیده صالح میرحسنی روان ی
۲۰:۰۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام.مرگ بر گرانی و چندبرابر شدن قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو مرگ بر مافیای خودرو و دستهای پشت پرده گرانی،تکنولوژی این خودرو ها که نام بردید مال عصر حجر است نه یورو،باید زیر5تا بسوزونه،فیست لیفت کردید و چراغاشو عوض،همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
موتورهای ۴۰ سال پیش پژو رو که البته بخاطر بعضی قطعات حتی کیفیت موتور اصلی رو نداره.. با چهارتا چکش حلبی بدنه رو شکلش رو تغییر میدم و یه چراغ اطاله و دوتا دکمه رو کمربند ایمنی بعدش میگن محصول جدید جهت خالی شدن هرچه بیشتر جیب مردم در راستای بهره وری بیشتر رانت خودرویی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
خجالت داره انحصاری باشه بازار تهش میشه کوییک کراس خدااییش مطلب بزار از اتومبیل های روز دنیا همه میخونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
با فرهنگ احتکار در صنعت ماشین سازی چه کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
پراید شاسی بلند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
پول نداریم
Iran (Islamic Republic of)
نادری
۱۹:۳۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
آپشن وشکل ظاهری روز دنیا رو دردو خودرو ساز که نه دو مونتاژ کار ایرانی دیدیم خودرو سازان دنیا همه تون برین کنار
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۹:۲۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
چقدر آپشن داره...!!!
هه هه هه شیشه بالابر برقی جلو و عقب...!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۲۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
عجب پیشرفتی! وقتی پراید ۹۲ میلیون شده. دیگه حرفی برا گفتن نمونده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
چپاولگران داخلی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
بهتره بگیم: اختاپوس های چپاولگر داخلی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
برید ببینید کشورهای سازنده خودرو چی میسازن. تو ایران اشغال به تمام معنی با پایین ترین کیفیت و ورژن داره تولید میشه ی و بعد به زور میدن به ی مشت ادم بدبخت بی لطلاع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
یه جوری میگین امکانات انگاری چی گذاشتن رو خودروها این امکاناتی که شما توضیح دادین ابتدایی ترین خودروهای دنیا خیلی وقت پیش مجهز کرده بودن رو خودروهاشون پس خواهشا کلاه سر مردم نزارین و ساده فرض نکنین جماعتو
Iran (Islamic Republic of)
خان محمدعلی آقا
۱۸:۵۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
بهتره بگین جدیدترین شیشه های تولید داخل برای ریختن خون مردم، درونشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
من که مدل جدیدی ندیدم
همون مدل های قبلی با اسم و رنگ جدید برای بیشتر خالی کردن جیب مردم یه آینه برقی اضافه میکنن ۱۰ میلیون میکشن رو قیمت
میخوان گنجشک رنگ کنن به اسم قناری بندازن
اگه راست میگین حداقل گیربکس و موتور رو تقویت کنین همون tu5 رو میخوان بندازن به قیمت بالاتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
یک «پلاس» می چسبانند بهش میشود خودروی جدید!!!! هنر اینها همین است! تازه هیچ کدام هم تولید نشده اند و فقط عکسهایشان موجود است! این هم فریب افکار عمومی و سرکیسه کردن مردم شریف و همیشه در صحنه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
40 ساله که اینکارو میکنن .تازه نوشتی میخان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
بریند بابا جمعش کنید همچین امکانات را میگیند انگار آپشن های 2019 است. این چیزها که گفتیند آپشن های سطحی است حتی Espهم هیچکدام ندارد.
شاهین چی هست که مدل سوپرلوکس داشته باشه همون برلیانس است
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۸:۲۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
محصول تولیدی جدید k۱۳۲
کسانی که توانایی پیدا کردن یک اسم ایرانی را ندارند چگونه دم از ساخت خودرو میزنند؟ کلا پلت فرمها خارجی است. امیدوارم با قهر آنها این کارگاه های تولیدی مثل رنو و پژو تعطیل نشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
باهوش، هنوز نام گذاری نشده این کدش هست
Iran (Islamic Republic of)
حسام‌الدین داورمنش
۱۸:۱۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
واقعا تولیدات خودروسازی روند ناامید کننده داره ! هر کدومو میخوان چراغش یا امکانات جزییش رو تغییر بدن ، یه پلاس میچسبونن بهش . واقعا کجا داریم میریم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۰۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
دلتون خوشه یا فکر میکنید مردم نمی‌فهمند هر خودرویی اسم پلاس روش اومد شد خودروهای جدید سگ رید تو این صنعت خودروسازی با این قیمت نجومی تو اروپا طرف سه ماه کار کرده بنز سوار شده حالا چند مدل پایینتر از سال اینجا چهل سال کار کن پراید 89سوار شو ‌‌.بجای تقدیر کمی انتقاد کنید درست بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
پلتفرم پراید و ۴۰۵
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
فقط k132 جز ماشین محسوب کرده وگرنه بقیه زباله صنعتی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
مسخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
اها چقدر مجهز و با کیفیت و چقدر ایمن
عمرا خودتون هم گفته هاتون رو قبول کنید همچین از مواور پراید تعریف میکنید انگار از موتور کرایسلر صحبت میکنید
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۴۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
مثل اینکه نگارنده مقاله در فروشگاه لوازم لوکس خودرو کار میکرده تمام این مشخصاتی که به عنوان آپشن لوکس و ...نام بردید در ماشین های خارجی استاندارد پایه میباشد لطفا" از یک مهندس یا مکانیک ماهر در زمینه نگارش مقاله استفاده کنید تا مشخصات فنی از قبیل نوع موتور توانایی های آن تفاوت آن با موتور های استفاده شده در پراید سمند رانا...نوع گیربکس سیستم انتقال قدرت فرمان فنر بندی هنلینگ ....و گرنه اگر به یک مغازه لوازم لوکس خودرو مراجعه کنید میتوانید آپشن های بیشتر بر روی یک پراید نصب کنید و آن ایکس 1400بگویید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
تو حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن که بلدی
Spain
ناشناس
۰۷:۰۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۳۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
طراحی جلو پنجره k132افتضاحه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
پس پراید پلاس کی تولید میشه؟
آخرین اخبار