پاسخگویی به بیش از ۴۹ هزار تماس مشترکین در ایام کرونا

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، به بیش از ۴۹ هزار تماس مشترکین را پاسخگویی کرده است.

جزئ قاسمی مدیر شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار داشت: بیشترین دلیل تماس مشترکین در ایام کرونا به ترتیب مربوط به اعلام شکستگی و پیگیری، مشارکت در نظر سنجی هاو افت فشار آب بوده است.

او افزود: از تعداد کل تماس مشترکین با مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیش از ۱۴ هزار تماس توسط کارشناسان مرکز مپرا و ۳۵ هزار تماس نیز با سامانه گویای این مرکز برقرار شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان  گفت: تمامی درخواست ها، پیگیری ها، پیشنهادات و انتقادات مشترکین بصورت غیر حضوری و در قالب ارتباط با مرکز ارتباطات مردمی آب و فاضلاب قابل طرح و نتیجه گیری می‌باشد.

جزء قاسمی اضافه کرد: خرید انشعاب، خدمات فاضلاب، آب بهاء و درخواست‌های امور مشترکین نیز از جمله دیگر زمینه‌هایی است که مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب به ارائه خدمت می‌پردازد.

این مسئول تصریح کرد: هم اکنون با زیرساخت‌های ایجاد شده در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، مشترکین می‌توانند تمامی خدمات مورد نیاز خود را در بستر‌های مختلفی همچون، اینترنت، مویابل، تلفن و یا پیامک دریافت نموده و از مراجعات حضوری خودداری نمایند.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.