افزایش شمار مجروحان حادثه آتش‌سوزی در ناو آمریکایی به ۵۷ نفر

منابع خبری در آمریکا اعلام کردند که شمار مصدومان حادثه آتش‌سوزی ناو هواپیمابر «یو. اس. اس بونهوم ریچارد» به ۵۷ نفر رسیده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرنگار واشنگتن‌پست طی پیامی در حساب توئیتری خود به آخرین آمار مربوط به آسیب‌دیدگان حادثه آتش‌سوزی ناو هواپیمابر «یو. اس. اس بونهوم ریچارد» اشاره کرد و نوشت که ۵۷ نفر از پرسنل این ناو در پی این آتش‌سوزی آسیب دیده‌اند. عمده آسیب‌دیدگی ها مربوط به استنشاق دود و حرارت بسیار زیاد بر روی عرشه این ناو بوده است.

«دن لاموس» خبرنگار واشنگتن‌پست این را هم گفت که شرایط کنونی ناو «یو. اس. اس بونهوم ریچارد»، چالش برانگیزتر از آن چیزی است که در ابتدا تصور می‌شود.

روز یکشنبه خبر رسید که ناو هواپیمابر «یو. اس. اس بونهوم ریچارد» دچار آتش‌سوزی گسترده‌ای شده است. پنتاگون توضیح زیادی در رابطه با این آتش‌سوزی نداده، اما گفته که علت این حادثه در دست بررسی است. 

به گفته روزنامه نگاران آمریکایی این آتش‌سوزی به این زودی ها مهار نخواهد شد. حضور شمار قابل توجهی از موشک‌های دوربرد در این ناو، خاموش کردن حریق را با مشکلاتی روبرو کرده است.

ناو هواپیمابر مذکور در منطقه سن دیگو در سواحل کالیفرنیا پهلو گرفته است. ناو مذکور همچنین قابلیت حمل ۲۰ فروند جنگنده «اف_۳۵» را دارد.

«دن لاموس» در پیام توئیتری خود بار دیگر از قول نیروی دریایی آمریکا تاکید کرده که این آتش‌سوزی برای چند روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار