چند خبر از اداره کل کمیته امداد

رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه با اشاره به اهدای ۶۰ میلیون تومان توسط خیران نیک اندیش به خانوار‌های مددجو، گفت : با این میزان کمک مردمی ودیعه مسکن ۱۴ خانوار مددجو کرمانشاهی تامین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سید مهدی حجازی، رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه گفت : طی چند روز گذشته ۶۰ میلیون تومان از سوی خیران نیک اندیش به خانوار‌های مددجو اهدا شده است.

او گفت : با این میزان کمک مردمی ودیعه مسکن ۱۴ خانوار مستاجر تحت حمایت منطقه دو شهرستان کرمانشاه تامین شده است.

او ادامه داد: این خیران متعهد شده اند در روز‌های آتی نیز مجددا با اهدای ۶۰ میلیون تومان ودیعه مسکن تعدادی دیگر از خانوار‌های نیازمند را تامین کنند.

رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه خانوار‌های مستاجر در شرایط کنونی جامعه برای تامین ودیعه و اجاره مسکن نیازمند کمک‌های بی دریغ خیران هستند، افزود: کمیته امداد شناسنامه نیازمندی تمامی خانوار‌های مددجو را در اختیار داشته و همین امر موجب تسریع در خدمت رسانی به این خانوار‌ها می‌شود.

کمک بیش از ۱۴ میلیارد و ۳۱۷ میلیون تومانی خیران به نیازمندان

محسن رخصی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه جشن نیکوکاری هر ساله در آستانه عید سال نو برگزار می‌شود، گفت: جشن نیکوکاری سال ۹۸ نیز طی روز‌های چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در استان برگزار شده است.

رخصی گفت: در این جشن مذهبی ملی کرمانشاهیان خیر بیش از ۱۴ میلیارد و ۳۱۷ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

او با اشاره به اینکه کمیته امداد استان کرمانشاه رتبه چهارم کشور را در این جشن کسب کرده است، ادامه داد: این رتبه براساس ارزیابی شش شاخص همکاری با موسسات خیریه، عملکرد مالی، همسویی استان با ستاد مرکز، همکاری کارکنان غیر مشارکتی، معرفی روش‌های پرداخت الکترونیکی و توزیع بسته‌های حمایتی در میان خانوار‌های نیازمند و مددجو به این نهاد اعطا شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه ضمن قدردانی از مشارکت و اعتماد خیران نیک اندیش به کمیته امداد، افزود: با همدلی و مشارکت مضاعف مردم و امدادگران خدوم؛ یاری گر نیازمندان در شرایط کنونی جامعه باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار