کرپ ناز یک برند تولید پارچه در کشور

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در جریان بازدید از شرکت تولیدی گفت : واحد تولیدی کرپ ناز، به عنوان یک برند تولید پارچه در کشور است و خوشبختانه امروز این واحد تولیدی، ظرفیت اشتغالزایی خوبی در استان ایجاد کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عزیزی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با ابراز خرسندی از تداوم فعالیت شرکت تولیدی، هر گونه اقدام در راستای حفظ و ارتقاء سلامت نیروی کار را یک وظیفه همگانی و قانونی دانست و گفت : در محیط‌های کارگری بحث سلامتی و مراقبت‌های بهداشتی نیروی کار از اهمیت زیادی برخوردار است و انتظار می‌رود این مهم در شرایط کرونایی امروز جامعه مورد توجه ویژه کارفرمایان قرار گیرد.

او گفت : همه ما در هر جایگاهی برای کمک به صیانت از نیروی کار و توسعه اشتغال پایدار باید تمامی سعی و تلاش خود را بکار گیریم تا با همدلی و همیاری کلیه دست اندر کاران جامعه کار و تولید شاهد تحقق شعار رونق تولید در استان باشیم.

مدیرعامل شرکت کرپ ناز گفت: شرکت تولیدی کرپ ناز که در سال‌های اخیر به صورت نیمه راکد به فعالیت داشته است از ابتدای سال ۹۸ احیاء شده و فعالیت خود را از سر گرفته و تولید انواع پارچه در سبد تولیدات خود قرار داده است.

او گفت: شرکت کرپ ناز هرسین در سال ۱۳۷۵ در زمینی به مساحت ۳۳ هکتار با زیربنای سایت کارخانه حدود ۵ هکتار افتتاح و با ظرفیت اشتغال ۴۵۰ نفر برای تولید انواع پارچه شروع به کار کرد و امروز به پشتوانه‎ی تجهیزات عظیم ماشین‌آلات خود که همگی در نوع خود جزو برترین‌های جهان هستند، با روندی رو به رشد با تولید انواع نخ تکسچره و انواع پارچه‌های بر پایه‌ی پلی استر به جایگاه خود رسیده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار