رانندگان تاکسی و کیوسک داران بوشهری آسیب دیده از کرونا تسهیلات می‌گیرند

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: تسهیلات کم بهره به رانندگان تاکسی، کیوسک داران، واحد‌های تجاری، تفریحی و خدماتی تحت قرارداد با شهرداری، پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابوذر دهدار رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا شورا مصوباتی در این زمینه داشت که تمدید جایزه خوش حسابی، فرصت دو ماهه برای چک‌های سررسید شده و معافیت اجاره اماکن تجاری، تفریحی و خدماتی که تحت مالکیت شهرداری هستند، از جمله آن‌ها بود.

او افزود: به علت شیوع ویروس کرونا کسب و کار رانندگان تاکسی و کیوسک داران هم دچار آسیب شد که در مذاکره با یکی از بانک‌های عامل مقرر شد به این افراد و صاحبان واحد‌های تجاری، تفریحی و خدماتی تحت قرارداد با شهرداری، تسهیلاتی با سود ۴ درصد در اختیار این افراد قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: باید کمک‌های جدی برای مشاغل آسیب دیده از کرونا در نظر گرفته شود که البته دولت برنامه خوبی دارد و امیدواریم در استان نیز عملیاتی شود.

دهدار گفت: نمی‌توانیم مشاغلی را که کسب و کار روزانه دارند نادیده بگیریم. این مشاغل، ایام پر رونق خود را در دو ماه پایانی سال از دست داده‌اند، و در دوران بازگشت به کسب و کار باز هم شاهد موج دوم ویروس کرونا در استان و قرار گرفتن در در وضعیت قرمز هستیم، از این رو این کسب و کار‌ها نیازمند حمایت بیشتری هستند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.