بهره مندی مددجویان اصفهانی از تخفیف ویژه خرید زمین

در توافقی با بنیاد مسکن، مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در روستا‌ها و شهر‌های با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر از تخفیف ویژه خرید زمین بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: براساس تفاهم نامه این نهاد با بنیاد مسکن با محوریت ساخت هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان این نهاد، متقاضیان از ۲۰ درصد تخفیف بنیاد مسکن برای خرید زمین در مناطق متعلق به بنیاد بهره‌مند خواهند شد.

کریم زارع، با تاکید بر تفاوت قیمت زمین ارائه شده از بنیاد با قیمت بازار آزاد افزود: این قیمت در اصل هزینه آماده سازی زمین است که با ارائه تخفیف ۲۰ درصدی بر روی آن اختلاف بسیار بالایی با قیمت همان زمین در بازار خواهد داشت و تخفیف واقعی ارائه شده به مددجویان کمیته امداد بسیار بیشتر از ۲۰ درصد خواهد بود.


بیشتر بخوانید:



او با اشاره به تعداد بالای مددجویان اصفهانی بدون مسکن مناسب گفت: هزار و ۱۵۰ واحدی با مساحت ۴۰ تا ۶۰ مترمربع که به جامعه تحت حمایت در مناطق روستایی و شهری با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر اختصاص یافته است به تنهایی نمی‌تواند نقش عمده‌ای در ارتقای وضعیت مسکن این نیازمندان ایجاد کند و با قول مساعد مدیرکل بنیاد مسکن استان مقرر شد که تعدادی از مددجویان مازاد بر این سهمیه از سه هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن که در حال ساخت و اجراست استفاده کنند.

غلامحسین خانی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان هم ساکنان بافت‌های فرسوده را برای بهره مندی از واحد‌ها دارای اولویت معرفی کرد و گفت: ساخت مسکن در این مناطق به حذف هزینه زمین و انشعابات از تمام مخارج ساخت منجر شده که نقش مهم و بزرگی در تکمیل موفقیت آمیز این طرح‌ها با منابع موجود خواهد داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.