رفع مشکل مددجویان بهزیستی در فارس با ایجاد فرصت های شغلی

استاندار فارس گفت: دولت تلاش می‌کند با ایجاد فرصت‌های شغلی هدفمند برای مدجویان تحت پوشش بهزیستی استان قسمتی از این مشکل رفع شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در بازدید از بهزیستی استان فارس اشتغال را از دغدغه‌ها و مسائل امروز جامعه برشمرد و با اشاره به اینکه محدودیت‌های موجود این مشکل را در جامعه هدف بهزیستی پر رنگ‌تر کرده است، بیان کرد: دولت تلاش می‌کند با ایجاد فرصت‌های شغلی هدفمند برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی فارس این مشکل مرتفع شود.

او، بیان کرد: یکی از اولویت‌های دولت، توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی، مددجویان و توان‌ خواهان زیر پوشش این سازمان است.

رحیمی با اشاره به گذشت چهار دهه از عمر سازمان بهزیستی، چهل سالگی را زمان پختگی و خردورزی، بردباری و تحول دانست و تصریح کرد: اکنون زمان آن رسیده که همه نقاط قوت و ضعف سال‌های گذشته بررسی شده و سند و برنامه‌ای برای تحول و توسعه سازمان بهزیستی فارس تدوین و اجرایی شود.

استاندار فارس تلاش‌های انجام شده برای توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی را مثبت ارزیابی کرد و با تاکید بر لزوم تقویت این اقدامات ادامه داد: در زمینه موضوعات درمانی تربیتی، اشتغال، معیشت و مسکن حرکت‌های بسیار ارزشمندی انجام شده که باید به عنوان یکی از برنامه‌های خوب و موثر ادامه یابد.

بیست و یکم تا بیست و هفتم تیرماه به عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده است.

شعار امسال این مناسبت که مقارن با چهلمین سال تاسیس این نهاد حمایتی بوده، بهزیستی در گام دوم، شفافیت، تحول خدمت و ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده  تعیین شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار