انتشار ۱۲۲ عنوان کتاب در انتشارات جهاد دانشگاهی اردبیل

رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل از انتشار ۱۲۲ عنوان کتاب در انتشارات جهاد دانشگاهی اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  مهران اوچی اردبیلی، رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل امروز در جلسه شورای علمی انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت:انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل با برنامه‌ریزی، نظارت، ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در امور نشر کتاب، فعالیت‌های ارزشمندی را در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی انجام می‌دهد.

او به کیفیت مناسب کتاب‌هایی چاپ شده در این مرکز اشاره کرد و افزود: انتشارات جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از ظرفیت‌های این نهاد تاکنون خدمات ارزنده‌ای در حوزه‌های مختلف بویژه در حوزه فرهنگ به جامعه ارائه کرده است.

اوچی اردبیلی با بیان اینکه نشر کتاب‌های علمی و دانشگاهی موجب بهبود کیفیت آموزشی در استان می‌شود، گفت: انتشارات جهاد دانشگاهی به عنوان نشر دانشگاهی آمادگی لازم برای چاپ و انتشار کتب اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها را دارد.

او تصریح کرد: چاپ کتاب‌های علمی، آموزشی و دانشگاهی در این مرکز، علی‌رغم پیچیدگی علمی از مدیریت زمان مناسبی برخوردار است و مباحث شورای علمی، داوری تخصصی و سایر ملزومات چاپ دربازه زمانی کمتر از ۲ ماه انجام می‌شود.

رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با اشاره به اینکه شورای علمی این انتشارات متشکل از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های استان در گروه‌های علوم انسانی، کشاورزی، علوم پایه، فنی مهندسی، پزشکی و زبان‌های خارجه است، افزود: در این مرکز با توجه به کیفیت علمی، ساختار ادبی و نگارشی، به روز بودن منابع و اطلاعات، صرفه‌ اقتصادی و عرضه آسان، پذیرش کتاب صورت می‌گیرد.

او با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در سال‌جاری بیش از پیش در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان گام برداریم، افزود: تمام کتاب‌های مورد تایید شورای علمی، توسط اساتید برجسته مورد داوری تخصصی قرار می‌گیرد تا با بالاترین کیفیت وارد بازار نشر شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.