سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان:

احکام چهار نفر از خبرگان بانکی استان سمنان صادر شد

خجسته پور گفت: پنج نفر به عنوان خبرگان بانکی استان سمنان به بانک مرکزی معرفی شدند که احکام چهار نفر از اعضای هیات خبرگان بانکی استان صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب الله خجسته پور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان در دویست و سی و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان گفت: هیات خبرگان بانکی ذیل این کارگروه به منظور تسریع در تصویب و پرداخت تسهیلات رونق تولید تشکیل شده است.

او افزود: احکام اعضای هیات خبرگان بانکی استان ذیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید صادر شده است و از این پس جلسات این هیات به منظور تسریع و تسهیل در تصویب تسهیلات تشکیل خواهد شد.

خجسته پور ادامه داد: اعضای این ‌هیات به پیشنهاد استاندار سمنان معرفی و احکام توسط رییس کل بانک مرکزی صادر می شود که از این پس جلسات هیات به دبیری دبیر کمیسیون ‌هماهنگی بانک های استان و در محل این ‌کمیسیون برگزار می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان ابراز داشت: کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سطح کشور به ریاست وزیر صمت و در سطح استان به ریاست استاندار تشکیل می شود و بانک ها و موسسات اعتباری موظفند به استناد ماده ۶۲ قانون رفع موانع تولید، ظرف یک ماه در خصوص موافقت یا مخالفت خود برای تصویب پرداخت تسهیلات به طرح های مطرح شده در این ستاد اعلام نظر کنند.

او تاکید کرد: بانک ها و موسسات مالی در صورت مخالفت، باید دلایل مخالفت خود را به هیات خبرگان بانکی ذیل این کارگروه ارسال کنند.

معاون استاندار سمنان اظهار داشت: اگر دلایل مخالفت اعلامی از سوی بانک ها مورد موافقت هیات خبرگان بانکی ذیل کارگروه قرار نگیرد، ‌بانک ها ‌موظف به پرداخت تسهیلات هستند و در صورت عدم پرداخت، تخلف محسوب شده و پرونده متخلفان به هیئت انتظامی بانک مرکزی ارسال خواهد شد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.