در راستای تحقق جهش تولید؛

عقد تفاهم نامه همکاری فی مابین گروه صنعتی ایران ترانسفو و شرکت پارس سوئیچ زنجان

در راستای جهش تولید تفاهم نامه همکاری فی مابین گروه صنعتی ایران ترانسفو و شرکت پارس سوئیچ زنجان امضاء شد.

بهزاد ظهیری مدیر عامل ایران ترانسفو و مدیر عامل شرکت پارس سوئیچ زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، تفاهم نامه همکاری فی مابین گروه صنعتی ایران ترانسفو و شرکت پارس سوئیچ در خصوص همکاری‌های حول محور‌های ارتقای دانش فنی، تولید محصولات جدید و مشترک با توجه به مشابهت‌های فنی و تکنیکی دو شرکت توسط مدیران عامل این دو شرکت امضا شد.

این تفاهم نامه در دفتر گروه صنعتی ایران ترانسفو امضا و مقرر شد در ادامه کار نسبت به تاسیس شرکت و شروع فعالیت‌های مربوط به محصولات جدید اقدام شود.

ظهیری مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: به دلیل وارداتی بودن برخی قطعات سالیانه میلیون‌ها یورو ارز از کشور خارج می شود که انشالله بواسطه همین همکاری مشترک و تحقق ساخت داخلی قطعات مورد نظراز خروج این منابع ارزی جلوگیری به عمل آمده و همچنین موجب کاهش قابل توجه قیمت تمام شده ترانسفورماتور شود.
 
او افزود:این تفاهم نامه در راستای تحقق باور جهش تولید واقتصاد مقاومتی فی مابین این دوشرکت بزرگ عقد شد.

ولی الله بیات مدیرعامل شرکت پارس سوئیچ نیز ایجاد اشتغال و خودباوری ونیز قطع وابستگی کشور به واردات این محصولات و ایجاد و استفاده از ظرفیت‌های فنی تخصصی داخلی را از دیگر مزایای این همکاری مشترک برشمرد و از امضای این تفاهم نامه ابراز خرسندی کرد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.