علت کمبود کپسول گاز مایع در اهواز از زبان فرماندار

فرماندار اهواز علت کمبود کپسول گاز مایع در این کلانشهر را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز در تشریح علت کمبود کپسول گاز مایع در این کلانشهر گفت: چندی است گاز مایع از پالایشگاه آبادان به کشور‌های پاکستان و افغانستان صادر می‌شود و به همین دلیل ساعت تحویل این نوع گاز در خوزستان دچار اختلال شده است.

او یکی دیگر از علل کمبود گاز مایع، استفاده از آن به عنوان سوخت خودرو‌ها که اقدامی خطرناک و غیرقانونی محسوب می‌شود، دانست و افزود: در میزان تولید و تحویل گاز از سوی شرکت‌های بوتان، پاسارگاد و پرسی تغییری ایجاد نشده و مثل گذشته درحال توزیع در سطح استان و اهواز است.

عالمی نیسی اظهار داشت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، از ابتدای شهریورماه طرح شناسایی خانوار‌ها و مکان‌های که فاقد شبکه گازرسانی هستند، کارتی که میزان سهمیه ماهیانه در آن تعیین شده به آن‌ها تحویل داده می‌شود و در صورت نیاز می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌ها گاز را تحویل بگیرند.

فرماندار اهواز تصریح کرد: با رایزنی‌هایی که با مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان (اهواز) انجام شد، قول مساعد داد که طرح مذکور را در زمان مقرر آغاز کنند و در صورتی که این طرح اجرایی شود، مشکلات مصرف کنندگان مرتفع خواهد شد و شاهد کمبود کپسول گاز مایع در سطح کلانشهر اهواز نخواهیم بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
ادمین عزیز لطفا پی گیری کن، این گاز ال پی جی چرا یک ماه است، شده ستاره سهیل؟
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۲:۳۹ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
هرکاری میکنن که یه ریال تو جیب ملت نره ،قوربون صبر خدا برم ،بلاخره این روزا هم تموم میشه
Iran (Islamic Republic of)
صالح تقی زاده
۱۴:۰۴ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
چطور گاز LPG در کشورهای دیگر مثل ترکیه بعنوان سوخت قانونی استفاده میشه و خطرناک نیست. خودشون هم گاز مایع رو وارد می کنند . ولی فقط تو ایران خطرناکه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۲۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۹
۱۵ روزه تو کل کشور نیست