شجاعت دریانوردان کشتی کلاول در تاریخ به یادگار می ماند

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: اقدام شجاعانه کارکنان کشتی کلاول، ایران و دنیا را تحت تأثیر قرار داد و در تاریخ به یادگار خواهد ماند.

شجاعت ماندگار دریانوردان کشتی کلاول مثال زدنی استبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کشتیرانی،  با ورود کشتی کلاول  مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از طریق ویدئو کنفرانس با فرمانده این کشتی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که با حضور رئیس هیئت مدیره، معاونان و جمعی از مدیران کشتیرانی صورت گرفت، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: تقدیری که ما از شما دریانوردان می‌کنیم در مقایسه با تقدیری که مقام معظم رهبری از شما داشتند، حتماً ناچیز است، در روز قبل با همکاران شما در کشتی پتونیا صحبت کردیم و به آنان و شما عزیزان بابت زحماتی که متحمل شدید، خداقوت عرض می‌کنیم.

 وی تصریح کرد: کاری که شما عزیزان انجام دادید در تاریخ به یادگار خواهد ماند. شاید شما عزیزان در کوران کار بودید و اهمیت این موضوع خیلی برایتان قابل لمس نبود ولی این اقدام شما ایران و دنیا را تحت تأثیر قرار داد و همه متحیر زحمات و شجاعت‌ شما شدند. امیدواریم با مرتفع شدن مشکلات ناشی از کرونا بتوانیم از نزدیک با شما و تمام همکارانی که همراه شما در این سفر بودند در تهران و جنوب کشور دیدار داشته باشیم.

وی افزود: بی تردید افتخاری که شما آفریدید هم برای خودتان، هم برای کشتیرانی و هم برای کشور ماندگار خواهد ماند.   

در ادامه این گفت و گو کاپیتان دانایی‌کنارسری فرمانده کشتی کلاول ضمن تشکر از حسن توجه مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: در این سفر دوستان به صورت حرفه‌ای و با روحیه بالا به من کمک کردند.

وی افزود: از حمایت‌های کارکنان خشکی تشکر می‌کنم و افتخار می‌کنیم که در این امر خطیر نقشی داشتیم و با افتخار در این شرکت خدمت می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتیرانی ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۵ تير ۱۳۹۹
قضيه چي بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار