تظاهرات کادر درمان در روز ملی فرانسه + تصاویر

پرستاران و پرسنل بهداشت فرانسه به دلیل کم‌توجهی مکرون در ادای احترامش در روز ملی فرانسه دست به تظاهرات زدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسوی بی‌اف‌ام‌تی‌وی، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در روز ملی این کشور در میدان کنکورد به کارکنان بهداشت، افراد مشغول به کار در سوپر مارکت‌ها، کارکنان خانه سالمندان و تهیه‌کنندگان ماسک و تجهیزات شخصی ادای احترام کرد، اما کم‌توجهی او در صحبت‌هایش خشم این افراد را برانگیخته و باعث شد به تظاهرات دست بزنند.

مکرون در سخنرانی خود در روز ملی این کشور با اشاره به آنکه امسال ارتش فرانسه را زنان و مردانی که در دوره کرونا به مقابله با آن پرداخته‌اند، تشکیل داده است در انتها و برای ادای احترام خود خطاب به کارکنان بهداشت، پرستاران، پزشکان و افرادی که در همه‌گیری کرونا محافظان جان مردم بودند تنها دو کلمه گفت: «ممنون و آفرین».

این در حالی است که بنا بود در روز ملی فرانسه به این افراد لباس تقدیم شود. همین مسئله باعث شد تا افراد حاضر با اشاره به آنکه سخن گفتن کافی نیست و باید عمل کرد در اعتراض به کمبود امکاناتی از قبیل ماسک و تجهیزات پزشکی، بیمارستان و ظرفیت آن‌ها و همچنین وضع نامناسب اقتصادی فرانسه دست به اعتراض بزنند.

تظاهرات کادر درمان در روز ملی فرانسه در اعتراض به ادای احترام مکرون+ فیلم و تصاویر

آن‌ها برای شروع این اعتراض در حالیکه موسیقی روز ملی فرانسه پخش می‌شد، بالن‌هایی به هوا فرستادند که روی آن نوشته شده بود: «مکرون در ادای احترام خود، بیمارستان‌ها را خفه کرد.»

تظاهرات کادر درمان در روز ملی فرانسه در اعتراض به ادای احترام مکرون+ فیلم و تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار