عذاب وجدان باعث تسلیم شدن قاتل شد

فردی که به همراه دو نفر دیگر راننده خودرویی را به قتل رسانده بودند، تسلیم پلیس بوشهر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: عذاب وجدان باعث شد فردی که به همراه  دو نفر دیگر راننده خودرویی را به قتل رسانده بودند، تسلیم پلیس شود.

 سردار خلیل واعظی افزود: ۱۹ تیر امسال مفقود شدن فردی به هویت (خسرو) راننده تاکسی بین شهری به پلیس شهرستان دیلم اعلام شد.

او ادامه داد: یک روز بعد، خودرو این شخص در استان خوزستان شهر هندیجان  در حالی که آثار خون در آن بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: با تشکیل پرونده‌ای در پلیس آگاهی شهرستان دیلم و انجام تحقیقات تخصصی مشخص شد سه نفر به عنوان مسافر در شهر گناوه خودرویی را به مقصد خوزستان اجاره می‌کنند.

واعظی افزود: در نزدیکی دیلم راننده خودرو با مرحوم خسرو که از دوستانش بوده است تماس می‌گیرد و از او درخواست می‌کند به علت مشکلی که برایش پیش آمده این سه مسافر را به مقصدشان در خوزستان برساند.

او عنوان کرد: در نزدیکی شهر هندیجان مسافران با دیدن مقداری وجه نقد در خودرو به قصد سرقت با راننده درگیر می‌شوند و او را به قتل می‌رسانند.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: چهار روز پس از حادثه یکی از متهمان به علت عذاب وجدان خود را به پلیس هندیجان معرفی می‌کند و با بیان شرح حادثه محل جسد مقتول را نیز در اطراف هندیجان به پلیس اطلاع می‌دهد.

واعظی بیان کرد: در عملیات مشترک پلیس آگاهی دیلم و گناوه دو متهم دیگر این حادثه نیز در شهر گناوه دستگیر شدند.

او به رانندگان وسایل نقلیه بین شهری توصیه کرد مسافران را از طریق شرکت‌های مسافربری و پایانه پذیرش کنند، از حمل و جابه‌جایی پول نقد خودداری کنند و وجه نقد خود را در معرض دید مسافران قرار ندهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.