قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری خبر داد؛

ساخت هتل چهار ستاره در قم/ صفر شدن عوارض اقامتی

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری از ساخت هتل چهار ستاره در بلوار پیامبر اعظم (ص)قم با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از شهرداری قم، محمدرضا معرفت، قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری  با اشاره به قرارداد مشارکت شهرداری با بخش خصوصی برای ساخت هتل چهار ستاره در بلوار پیامبر اعظم (ص)قم، اظهار کرد: شهرداری در قسمت تجاری این هتل با سرمایه‌گذار شریک است.

او با اشاره به این که ۶۹ درصد از تجاری‌ها سهم شهرداری و ۳۱ درصد سهم سرمایه‌گذار است، افزود: سهم شهرداری در این پروژه را ۱۱ درصد افزایش دادیم.

معرفت با اشاره به این که متراژ این زمین ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع است، اضافه کرد: این زمین به قیمت متری ۱۶ میلیارد تومان به همراه ۱۴ میلیارد تومان عوارض تجاری سهم شهرداری و هزینه ساخت سهم سرمایه‌گذار محسوب می‌شود.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری با اشاره به اینکه ۶۱ میلیارد تومان عوارض شهرداری برای قسمت اقامتی این هتل صفر در نظر گرفته شده، ادامه داد: شهرداری به منظور تشویق به ساخت کاربری اقامتی در شهر قم این کار را انجام داده است.

او با اشاره به اینکه کل زیربنا در این پروژه ۵۳ هزار متر مربع است، گفت: تمام هزینه سرمایه‌گذاری در این پروژه ۴۰۰ میلیارد تومان است که ۶۰ میلیارد تومان را سرمایه‌گذار با ما شریک است، اما در هتل با ما شریک نیست.

معرفت ادامه داد: مدت زمان تعیین شده برای ساخت این هتل ۴۸ ماه از زمان ابلاغ است که چهار ماه از بابت پروانه و بقیه بابت ساخت است .

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری عنوان کرد: تخفیف عوارض مشروط است که هتل در تاریخ مقرر ساخته شود و در غیر این صورت باید ۶۱ میلیارد تومان را پرداخت کند.

او گفت: در مجموع سه قرارداد ساخت هتل در بلوار پیامبر اعظم (ص) داشتیم که به دلیل شرایط اقتصادی دو قرارداد فسخ شد و اگر این هتل اجرایی شود دومین قرارداد سرمایه‌گذاری هتل در بلوار پیامبر اعظم (ص) خواهد بود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار