با فرهنگ جهادی به قطب کشاورزی تبدیل می شویم

دبیر همایش ملی فرهنگ جهادی و جهش تولید گفت: همایش فرهنگ جهادی اقدامی در راستای تحقق جهش تولید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام حسینی مقدم دبیر همایش ملی فرهنگ جهادی و جهش تولید  گفت: همایش فرهنگ جهادی اقدامی در راستای تحقق جهش تولید است  جهش تولید با کار و فرهنگ جهادی میسر می شود.

حسینی مقدم با بیان اینکه همایش فرهنگ جهادی مقرر شده با محوریت کشاورزی برگزار شود گفت: هدف از این همایش اقدامات علمی، نوآورانه، استفاده از ایده ها برای رسیدن به جهش تولید بوده که با همکاری تمامی دستگاهها برگزار می شود.

او با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در راستای جهش تولید گفت:قطعا برگزاری این همایش گام خوبی در این راستا خواهد بود.


کشاورزی استان کرمانشاه در مسیر پیشرفت و جهش تولید 



رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه توفیقات کشاورزی استان خبر از حرکت به سمت جهش تولید می دهد.

 حاتمی  توفیقات بخش کشاورزی را که طی سال اول اجرای برنامه ۳ ساله توسعه کشاورزی ،نقطه عطفی برای توسعه کشاورزی استان دانست و افزود:خوشبختانه افزایش تولید محصولات کشاورزی که از جمله تدابیر ما در برنامه سه ساله بود در دستورکار قرار گرفت و طی یکسال اخیر توانستیم ۴۸۰هزار تن به تولیدات کشاورزی استان اضافه نمائیم.

حاتمی افزود: طی سه سال بنا داریم تولیدات کشاورزی استان از ۴و ۲دهم میلیون تن به ۶میلیون تن برسانیم.

او سپس به بیان توفیقات بخش کشاورزی در محصولات کشاورزی پرداخت و افزود: رتبه ششم تولیدات زراعی کشور، رتبه اول تولید نخود، رتبه دوم سطح و تولید ذرت دانه ای، رتبه چهارم تولید چغندرقند پاییزه و رتبه سوم تولید چغندرقند بهاره ، رتبه پنجم تولید گندم به استان کرمانشاه اختصاص دارد.
او در ادامه گفت؛ رویکرد بخش کشاورزی رویکرد علمی و اقتصادی است و بنا داریم با علمی تر شدن کشاورزی اقتصاد کشاورزی را شکوفا سازیم.
حاتمی در ادامه از تبیین ۳۲پروژه برای تحقق جهش تولید اشاره داشت و سپس به نقش برگزاری همایش ملی فرهنگ جهادی در راستای جهش تولید پرداخت و بیان کرد: برگزاری این همایش زمینه ساز حرکت دستیابی به جهش تولید در کشاورزی را تسهیل می کند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار