بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سنقروکلیایی خریداری شد

فرماندار سنقروکلیایی از تحویل بیش از ۲۱ هزار تن گندم تا به این لحظه توسط کشاورزان سنقروکلیایی به مراکز خرید این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  غلامرضا مرتضوی در حاشیه بازدید از مرکز خرید تضمینی گندم انبار مکانیزه شهرستان سنقروکلیایی با بیان اینکه امروز ۴ مرکز خرید تضمینی گندم مباشرین روستایی شروع به فعالیت کردند گفت: با افزایش مراکز خرید گندم در سطح شهرستان و به منظور تسریع در روند خرید و رفاه حال کشاورزان هم اکنون ۸ مرکز با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن برای خرید تضمینی گندم  از کشاورزان در حال فعالیت هستند.

او افزود: امسال ۶۴ هزار هکتار از اراضی این شهرستان زیرکشت گندم قرار گرفته است و پیش بینی می‌شود ۱۱۵ هزار تن گندم از مزارع کشاورزی برداشت شود.

فرماندار سنقروکلیایی بیان کرد: پیش بینی می‌شود که از کل مقدار برداشت گندم از زمین های زراعی ۹۰ هزار تن آن به مراکز خرید تضمینی شامل سیلو‌های دولتی، خصوصی و شرکت‌های تعاونی تحویل داده شود.

او همچنین از کشاورزان و رانندگان حمل و نقل درخواست کرد که به علت شیوع و گسترش ویروس کرونا در زمان تحویل و تخلیه بار به منظور حفظ سلامت خود و اطرافیان از تجمع پرهیز کرده و فاصله گذاری اجتماعی را در محل مراکز خرید و تحویل گندم رعایت کنند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار