پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان متقاضی

رئیس کمیته امداد پاوه از پرداخت ۴۱ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی در سال ۹۹ به متقاضیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  لقمان انفرادی رئیس کمیته امداد پاوه گفت: در سال ۹۹ برای رفع نیاز‌ها و مشکلات مددجویان و متقاضیان غیر تحت حمایت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در اولویت قرار گرفت.

او افزود: امسال تعداد ۴۱ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه (کارگشایی) به مددجویان و متقاضیان غیر تحت حمایت با مبلغ ۲میلیارد و میلیون ۶۵۰ ریال پرداخت گردیده است.

او بیان کرد: تعداد ۲۱ فقره تسهیلات از محل صندوق امداد ولایت به مددجویان با مبلغ۱میلیارد و ۴۰۰میلیون  ریال و تعداد ۱۷ فقره تسهیلات به افراد غیر تحت حمایت با معرفی بانک مهر به مبلغ ۱میلیارد و ۲۵۰ میلیون  ریال پرداخت شده است.



پرداخت ۶ فقره وام اشتغالزایی به مددجویان باینگانی

 

حسن شیخ الملوکی رئیس کمیته امداد باینگان اعلام کرد: در راستای اجرای برنامه‌های اشتغالزایی کمیته امداد از ابتدای سالجاری تعداد ۶ فقره تسهیلات اشتغال به مددجویان پرداخت شده است.

او گفت:تسهیلات پرداختی از منابع بانکی تعداد ۵ فقره به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، و منابع داخلی امداد ۱ فقره ۳۰۰ میلیونریال تامین اعتبار شده است.

شیخ الملوکی افزود: طرح‌های دامپروری، صنفی صنعتی و خدماتی توسط مددجویان و با نظارت کارشناسان اشتغال امداد و همکاری بانک‌های عامل به مرحله اجرا در آمده است.

او گفت: کل اعتبار پرداخت شده جهت اجرای طرح‌های اشتغالزایی  ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون  ریال است.

کرمانشاهیان ۵۸ میلیون تومان صدقه دادند

رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاهیان امسال حدود ۵۸ میلیون تومان صدقه به صنادیق تعبیه شده در این منطقه واریز کرده اند، گفت: این صدقات به منظور کمک به تامین جهیزیه نوعروسان، کمک به تامین لوازم ضروری زندگی و اطعام نیازمندان هزینه شده است.

 سید مهدی حجازی، رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه گفت: صندوق‌های بزرگ صدقات در سطح معابر، صندوق‌های متوسط در ادارات و سازمان‌ها و صندوق‌های کوچک در منازل تعبیه می‌شود.

حجازی افزود: خیران نیک اندیش در سه ماهه نخست سال ۹۹ حدود ۵۸ میلیون تومان صدقه به صنادیق تعبیه شده در این منطقه واریز کرده اند.

او ادامه داد: این صدقات به منظور کمک به تامین جهیزیه نوعروسان، کمک به تامین لوازم ضروری زندگی و اطعام نیازمندان هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه یادآور شد: خیران نیک اندیش می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۸۳*۸۸۷۷* و مراجعه به سایت الکترونیکی emdad.ir صدقات خود را به صورت غیرحضوری نیز پرداخت کنند.


انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.