در بسته حوادث ۲۵ تیرماه بخوانید؛

کشف تریاک در بهبهان و هندیجان

مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۲۵ تیرماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه ۲۵ تیرماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

محموله تریاک در بهبهان و هندیجان کشف شد

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان‌های بهبهان و هندیجان با کار اطلاعاتی از انتقال ۲ محموله مواد مخدر مطلع شدند.

او افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از آنان ۱۵۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، همچنین در عملیاتی دیگر پلیس شهرستان هندیجان با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کرد و عوامل انتظامی در بازرسی از خودرو توقیفی ۷۹ کیلو ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

به گفته عباس زاده، در مجموع این ۲ عملیات ۲۳۲ کیلو ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

سارق حرفه‌ای در ایذه دستگیر شد

سرهنگ حجت سفید پوست فرمانده انتظامی ایذه گفت: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، پیشگیری از سرقت و مبارزه قاطع با سارقان حرفه‌ای، ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان با کار تخصصی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و دستگیری آن را در دستور کار خود قرار دادند و موفق شدند با کار اطلاعاتی فرد مورد نظر را حین سرقت با خودروی پژو شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

او با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۳۷ فقره انواع سرقت از قبیل داخل خودرو، سیم برق، قطعات خودرو و .. اعتراف کرد، بیان داشت: در بازرسی از منزل متهم تعداد ۱۰ حلقه لاستیک ورینگ خودرو، ۸ عددجک خودرو، یکدستگاه ضبط و باند خودرو، ۴عدد باطری خودرو، تعداد ۸دستگاه ecu، ۵ عدد رو داشبوردی و ۲عدد قالپاق، یک عدد قیچی بزرگ مخصوص قطع کابل برق هوایی، ۴۵ عدد کابل برق هوایی تکه تکه شده سرقتی کشف شد.

به گفته سرهنگ سفید پوست، متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار