رفع مشکل کم آبی شهر حمیل

سرپرست اداره آبفا شهر حمیل گفت : باتجهیز و راه‌اندازی یک حلقه چاه،مشکل کم آبی شهر حمیل از توابع شهرستان اسلام‌آبادغرب برطرف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی آزادی نیا سرپرست اداره آبفا شهر حمیل گفت : به همت پرسنل اداره آبفا و به منظور مقابله با کم آبی این شهر یک حلقه چاه آب شرب در شهر حمیل تجهیز شد.

او گفت : پروژه حفاری این چاه به عمق ۹۰ متر و لوله گذاری به قطر ۱۲۵ میلی متر و از نوع فولادی و همچنین نصب یک الکترو موتور شناور ۳۰ کیلو واتی انجام شده است.

سرپرست اداره آبفا شهر حمیل ادامه داد: باتوجه به توسعه شهر و رشد جمعیت و نیاز به منابع آب جدید، راه اندازی چاه جدید در دستور کار قرار گرفت و با قرار گرفتن این چاه در مدار بهره برداری علاوه بر تامین آب شهروندان، موجب افزایش کمی و کیفی آب شرب شهر شده است.

آزادی نیا، با بیان اینکه حداکثر ظرفیت آبدهی چاه جدید در زمان پمپاژ ۱۸ لیتر بر ثانیه است، افزود: هم اکنون آب شرب شهر حمیل و پنج روستای این بخش از طریق ۲ حلقه چاه تامین می‌شود.

او گفت: باتوجه به گرمای فصل تابستان و همچنین لزوم رعایت موارد بهداشتی در زمان شیوع بیماری کرونا شهروندان در مصرف بهینه آب مشارکت داشته باشند تا تابستان امسال را با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.