بیمارستان هسته‌ای نیازهای درمانی بوشهر را در شرایط کرونا تامین می‌کند

استاندار بوشهر گفت: ساخت بیمارستان شهدای هسته‌ای در مراحل پایانی است و بهره‌برداری از آن می‌تواند نیازهای درمانی بوشهر در شرایط کرونا را تامین می‌کند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر امروز در بازدید از بیمارستان  در حال ساخت شهدای هسته‌ای بوشهر با قدردانی از پیمانکار طرح گفت: پیشرفت طرح با وجود شرایط اقتصادی و نوسان قیمت‌ها بسیار خوب است و دانشگاه علوم پزشکی و پیمانکار در تلاش هستند تا این طرح مهر آماده بهره برداری شود.

او با قدردانی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای پیگیری اجرای این بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی افزود: علاوه بر پیگیری‌های صورت گرفته از سوی استان، وزیر بهداشت هم حمایت لازم را از این طرح داشته است.


بیشتر بخوانید


استاندار بوشهر با بیان اینکه وزارت بهداشت تاکنون ۲۸ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر هزینه کرده است، ادامه داد: بیمارستان شهدای هسته‌ای مراحل پایانی کار خود را می‌گذراند و با نگاهی که وزارت بهداشت دارد به سرعت تکمیل خواهد شد تا در شرایط کرونا که مرکز استان نیازمند یک بیمارستان مجهز است، از آن بهره‌مند شود.

گراوند عنوان کرد: تکمیل بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر برای استان حیاتی است تا دانشگاه علوم پزشکی با دغدغه کمتری به خدمات رسانی درمانی به مردم ادامه دهد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.