۶ هزار نسخه کتاب پیشکش آستان قدس رضوی به مراکز فرهنگی سطح کشور

معاون کتابخانه‌های آستان قدس رضوی گفت: بیش از ۶ هزار نسخه کتاب از سوی این سازمان به مراکز فرهنگی، زائرسرای رضوی و مناطق محروم مشهد و شهرستان‌ها اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین خسروی معاون کتابخانه‌های سازمان کتابخانه ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: بیش از ۶ هزار نسخه کتاب از سوی این سازمان به مراکز فرهنگی، زائرسرای رضوی و مناطق محروم مشهد و شهرستان‌ها اهدا شد که این کتاب‌ها بنا به درخواست مراکز مختلف و اعلام نیاز هر مرکز به موضوعات خاص، بوسیله نماینده هر مرکز انتخاب و سپس ارسال می‌شود.

او افزود: آماده سازی بیش از ۳ هزار نسخه کتاب در موضوعات مختلف برای اهدا به کتابخانه حضرت علی‌اصغر (ع) تایباد از دیگر اقداماتی است که به همت سازمان کتابخانه‌های آستان قدس صورت گرفت.
 

بیشتربخوانید

 
معاون کتابخانه‌های سازمان کتابخانه ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با اشاره به توالی دو ساله همکاری کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی در جهت تهیه بسته‌های فرهنگی اهدایی برای زائران، با داروخانه مرکزی امام رضا (ع) مشهد، ادامه داد: بیش از ۱۲۰۰ نسخه کتاب برای تهیه بسته‌های اهدایی و ۳۰۰ نسخه کتاب برای استفاده در ایستگاه مطالعه داروخانه مرکزی امام رضا (ع) مشهد به این داروخانه ارسال شده است.

خسروی بیان کرد: در دهه کرامت امسال نیز قریب به ۹۰۰ نسخه کتاب به زائرسرای رضوی ارسال شده که شامل ۲۳۱ کتاب چاپی فارسی و عربی به انضمام ۶۰۰ نسخه کتاب در موضوعات متنوع است.

انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.