تلاش برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ای بارئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خواستار رفع مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران این استان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندارکهگیلویه و بویراحمد در جلسه با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور خواستار رفع مشکلات، مطالبات و نیازمندی خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران شد.
حسین کلانتری گفت: با رشادت‌ها و دلیرمردی‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد، این استان جزء استان‌های برتر در حوزه ایثارگری بوده و به نسبت جمعیت در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرد.

او به مشکلات مسکن، بیمه و درمانِ خانواده‌های ایثارگران، شهدا، جانباران و آزادگان و اشتغال فرزندان آن‌ها اشاره کرد و افزود: اشتغال و درمان بخش اعظمی از نیاز‌ها و مطالبات ایثارگران را تشکیل می‌دهد و استان مستلزم نگاه ویژه و مساعدت بیشتر در این خصوص است.

کلانتری رفع مشکلات، مطالبات و نیازمندی‌های خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران را از اولویت‌ها برشمرد و بیان کرد: باید تلاش شود خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران مناسب شان و جایگاه آنان باشد.

کلانتری از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برای سفر به استان دعوت کرد و اوحدی نیز این دعوت را پذیرفت و قول مساعد داد که برای پیگیری وضعیت ایثارگران استان و دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان به کهگیلویه و بویراحمد سفر کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.