خط تولید کرپ ناز نیاز داخل را پوشش می دهد

راه‌اندازی خط تولید پارچه چادر مشکی در کرپ ناز می‌تواند بخش قابل توجهی از نیاز داخل را پوشش دهد که نیازمند تامین منابع مالی و حمایت بیشتر از این واحد است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن دارابی رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه با بیان اینکه خط تولید کارخانه کرپ ناز از ابتدا هم با هدف تولید پارچه چادر مشکی راه‌اندازی شده بود گفت : به دلیل برخی مشکلات تولید چادر مشکی در این واحد صورت نگرفت و اکنون به دنبال احیا این موضوع هستیم.

او گفت : پیگیری‌ها زیادی در این زمینه حتی از طریق وزارت صمت و دفتر نساجی وزارت انجام دادیم و خوشبختانه نگاه مدیران ارشد به این مجموعه مثبت است.

رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه افزود: کارخانه کرپ ناز با نوسازی و بهسازی خطوط تولید خود و تامین منابع مالی مورد نیاز برای این موضوع می‌تواند در زمینه تولید چادر مشکی پای کار بیاید.

دارابی ادامه داد: راه‌اندازی تولید چادر مشکی در این واحد می‌تواند به رونق تولید و تثبیت اشتغال ۲۲۰ نفری که در آنجا کار می‌کنند، کمک کند.

او از نیاز سالانه ۸۰ تا ۹۰ میلیون مترمربعی کشور به پارچه چادر مشکی هم یاد کرد که هم اکنون فقط ۲۰ میلیون مترمربع از این میزان در داخل کشور تولید و مابقی وارد می‌شود و افزود: راه‌اندازی خط تولید چادر مشکی در کرپ ناز می‌تواند بخش قابل توجهی از نیاز واردات چادر را پوشش دهد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار